夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6308


1#
發表於 05-3-17 16:54 |只看該作者

好老公.....

係你地既心目中,
好老公既定義係咩呀??
而你地既老公好唔好呢??


大宅

積分: 3773


2#
發表於 05-3-17 17:02 |只看該作者

Re: 好老公.....

冇話係咪好公老KA喎, 好似我老公咁, 佢對我同我個仔都好好, 鍾意去邊佢都會陪我地會, 又唔會鬼死咁夜先返屋企, 又唔飲酒.....不過佢惡起上黎就好得人驚, 又賭錢(不過唔會賭到周身債咁囉.......你話好唔好呀?????成日都冇錢剩.... :cry: :cry: :cry:


男爵府

積分: 6308


3#
發表於 05-3-17 17:16 |只看該作者

Re: 好老公.....

我想我老公同你老公差不多
但佢唔係咁 LIKE 去街 LAW
都係冇錢剩....


大宅

積分: 4323


4#
發表於 05-3-17 17:21 |只看該作者

Re: 好老公.....

好老公 = 對老婆溫柔, 著緊, 體貼, 陪老婆談心, 解決問題, 有相有量, 少黑臉, 唔打老婆.

@"@~ 我老公除了偶有黑臉, 和唔鐘意我飼養魚仔外, 暫時都算是個好老公.


侯爵府

積分: 23514

2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 05-3-17 17:29 |只看該作者

Re: 好老公.....

好老公就見人見智,你覺得唔好可能我覺得好,但係我覺得好既你又覺得唔好!


別墅

積分: 674


6#
發表於 05-3-17 17:54 |只看該作者

Re: 好老公.....

Mary媽咪 寫道:
好老公就見人見智,你覺得唔好可能我覺得好,但係我覺得好既你又覺得唔好!



絕對同意~~


大宅

積分: 3773


7#
發表於 05-3-17 17:58 |只看該作者

Re: 好老公.....

咁我老公都係唔鍾意行街, 不過佢都會帶個仔去下公園呀, 夏天會去游水呀咁囉......係咁KA啦, 人比人, 比死人呀........比上不足, 比下有餘, 咁就已經好好啦........


複式洋房

積分: 157


8#
發表於 05-3-17 18:35 |只看該作者

Re: 好老公.....

我覺得我老公係一個好爸爸....但未至於係一個好老公,,,,可能男人始終唔及女人細心...但我要求好簡單,,,,對我同呀仔負責任,,,,同埋真真正正咁愛我地,,,,就得喇.......


男爵府

積分: 6308


9#
發表於 05-3-17 18:42 |只看該作者

Re: 好老公.....

我老公唔係一個好男朋友,
但可以話係一個ok 既老公...
我好肯定佢係一個好爸爸


男爵府

積分: 8346


10#
發表於 05-3-17 19:10 |只看該作者

Re: 好老公.....

只要佢對我囡囡好,又唔出去搞三搞四....
我就認為佢係好老公.....


洋房

積分: 283


11#
發表於 05-3-17 19:18 |只看該作者

Re: 好老公.....

My husband is a good husband, good dad, good son-in-law and good son.

So i always wonder how come i am so lucky to have married such a 好老公 ?


大宅

積分: 1370


12#
發表於 05-3-17 19:19 |只看該作者

Re: 好老公.....

我老公算好男仔啦~~

不過每人的看法唔同。

你睇我好、我睇你好
「每一日我主,我懇求三件事, 更深刻認識你, 更虔誠敬愛你, 更緊緊地跟隨你,每一日。」


大宅

積分: 3509


13#
發表於 05-3-17 19:33 |只看該作者

Re: 好老公.....

是啊,你睇我好、我睇你好
我老公錫我,肯湊仔,幚手做家務,是好老公


侯爵府

積分: 23514

2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 05-3-17 20:20 |只看該作者

Re: 好老公.....

CouchPotato 寫道:
My husband is a good husband, good dad, good son-in-law and good son.

So i always wonder how come i am so lucky to have married such a 好老公 ?


咁你真係幸福啦!

:mrgreen: 不過我自己都覺得自己幸福既!哈哈哈!


伯爵府

積分: 18214


15#
發表於 05-3-17 21:11 |只看該作者

Re: 好老公.....

不煙、不酒、放工便返屋企、準時出糧比你、對子女愛護、關心自己、會陪你去買餸、去超市拿東西等便為之好老公。


大宅

積分: 1758

BK Milk勳章


16#
發表於 05-3-17 21:21 |只看該作者

Re: 好老公.....

我老公超好
1)"wan"錢100%交比我,自己的使費用自己的投資戶口,有錢賺又會過入我戶口(當然要我提啦)。
2)放工後立刻回家,做住家好男人。
3)唔賭、唔煙、脾氣好。
4)對我千依百順。
總知101分。
[img][/img]


複式洋房

積分: 443


17#
發表於 05-3-17 22:12 |只看該作者

Re: 好老公.....

我老公除愛打online game 外沒有不良愛好,不煙不酒不賭不嫖(暫未發現),鍚我同囝囝.有商量.我開心時樂意同我分享,我唔開心時會逗我笑番,我生氣時樂意充當出氣包.人肉沙包.牙胶. 他的開心同唔開心都樂意跟我分享.我想應該是前世績左好多福先可以嫁到他. .
我比他100分
他外母比他101分.


大宅

積分: 4323


18#
發表於 05-3-17 22:15 |只看該作者

Re: 好老公.....

@@" yanTI,

打online game ~.~..... 那..online game好容易讓人沉迷的. ~.~ 我和公也曾沉迷過. 我覺得對生活好有影響的.


複式洋房

積分: 443


19#
發表於 05-3-17 22:37 |只看該作者

Re: 好老公.....

係呀!之前他真係沉迷架!同他講咩都得個唔字...試過同他發蘭喳架.而家同他商量好每日下班番屋企后仔仔睡前要抽時間陪陪他玩,星期日(他放假)是家庭日.其余時間我都會由得他自己上網放松下既!


大宅

積分: 4323


20#
發表於 05-3-17 23:33 |只看該作者

Re: 好老公.....

yanIT, 咁你老公已很沉迷網路世界啦. ONLINE GAME就好似一個小社會咁, 容易讓人投入, 及產生成功感.

我試過, 由12:00 PM 打到 5:00 AM, 日日練仙, ~.~ SO 變左個鬼樣.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo