爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9086


1#
發表於 05-4-16 14:53 |只看該作者

可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

如題!請幫忙!


禁止訪問

積分: 1513


2#
發表於 05-4-16 23:36 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 241


3#
發表於 05-4-17 00:01 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

Nikon CP5600 500萬像行貨HK$2560 送128Mb SD card. 有d舖仲送多d野.
Canon A520 400萬像行貨HK$2480 送128Mb SD card.

You can check www.dcfever.com


子爵府

積分: 11325


4#
發表於 05-4-17 02:52 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

我有部casio z55呀!!
你有冇興趣呢
係兩個月前工司的annual dinner禮物黎架
因我自己都冇咩用途(唔鍾意影相)
所以諗住放左佢
我影過一兩次,部機冇問題架
價錢$2800連盒連埋張128mb咭
有意就pm我啦!!


複式洋房

積分: 193


5#
發表於 05-4-18 19:01 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

水貨Canon Ixus 50(水貨別名叫Ixy55)只要2380.
500萬像。
細、輕、畫質好。


侯爵府

積分: 22102

馬年勳章


6#
發表於 05-4-18 22:17 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

Casio Exilim EX-Z57 啦, Z55升級版, 最新出500萬像素機, 2.7吋巨芒, HK$2500(水貨) , HK$3400(行貨)

再唔係可以考慮Canon IXUS 700, 710萬像素, 同級最細, HK$2900(水貨) , HK$3500(行貨)


珍珠宮

積分: 36833

醒目開學勳章


7#
發表於 05-4-20 22:36 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

Nikon COOLPIX 4200--請問呢個好唔好用?我未用過數碼相機的,又唔識用... 可唔可以介紹下 :lol:


大宅

積分: 4334


8#
發表於 05-4-21 02:06 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

今期選擇月刊好似有講, Konica Minolta 幾好, 我部機3.0pix, 好多朋友都話我d相重靚過5.0pix o既機影o既.


別墅

積分: 896


9#
發表於 05-4-23 01:24 |只看該作者

Re: 可否介紹~~平,靚,正的數碼相機(入門級)

請問邊位媽咪有選擇月刊336期(2004年10月)內測試報告:5百萬像素數碼相機對決, 可否fax一份給我? 或者有網上訂閱嘅可否download一份給我? 謝謝!
Blessed are the pure in heart, for they will see God.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo