嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6538

好媽媽勳章


1#
發表於 09-12-15 22:59 |只看該作者
我個囡近排成日傷風同咳,成日咳極都吾好,試過好多次夜晚訓下訓下咳到嘔,睇左好多次西醫,每次好完無耐又系甘,我朋友話食甘多西藥吾好,叫我睇中醫,但系我又驚囡囡太細個,又驚佢吾肯食中藥,大家可吾可以俾d意見,或者可以介紹d系港島區既好中醫俾我呀~thx


男爵府

積分: 5802

陪月勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-12-16 14:29 |只看該作者
睇下都無壞. 我阿b..7個月我老爸就帶佢睇啦.


別墅

積分: 512


3#
發表於 09-12-16 16:41 |只看該作者
我個b 3個月都開始睇喇...通常d 急症就睇西醫, 如發燒, 流黃色鼻涕....
但唔食野呀, 兩聲咳呀, 流白色鼻水...或睇完西醫後就睇中醫!!
小朋友食西藥多會好虛, 晚上訓覺實勁出汗, 好易又冷親!
中醫幾好丫!! 無問題, 囝囝依家3歲喇, 我一邊用針筒餵藥, 佢自己一片片山楂餅放入口食, 苦既咪打個冷震...好好笑!

[ 本帖最後由 gsn320 於 09-12-16 16:42 編輯 ]


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


4#
發表於 09-12-16 17:12 |只看該作者
原帖由 gsn320 於 09-12-16 16:41 發表
我個b 3個月都開始睇喇...通常d 急症就睇西醫, 如發燒, 流黃色鼻涕....
但唔食野呀, 兩聲咳呀, 流白色鼻水...或睇完西醫後就睇中醫!!
小朋友食西藥多會好虛, 晚上訓覺實勁出汗, 好易又冷親!
中醫幾好丫!! 無問題, 囝 ...

請問可否PM你睇開個中醫既資料俾我.謝謝!!


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 09-12-16 17:17 |只看該作者
請問可否PM你個中醫資料俾我TOO? THANK YOU!


侯爵府

積分: 24286


6#
發表於 09-12-16 17:21 |只看該作者
你講得好啱, 食完西藥真係好虛及晚上訓覺實勁出汗, 但如bb睇中醫, 飲中藥要飲幾多劑?



原帖由 gsn320 於 09-12-16 16:41 發表
我個b 3個月都開始睇喇...通常d 急症就睇西醫, 如發燒, 流黃色鼻涕....
但唔食野呀, 兩聲咳呀, 流白色鼻水...或睇完西醫後就睇中醫!!
小朋友食西藥多會好虛, 晚上訓覺實勁出汗, 好易又冷親!
中醫幾好丫!! 無問題, 囝 ...


男爵府

積分: 6538

好媽媽勳章


7#
發表於 09-12-16 23:01 |只看該作者
我好怕佢吾肯飲....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo