夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2302


1#
發表於 05-3-22 15:14 |只看該作者

老公層樓有冇加你地個名?

我嫁俾我老公之前,佢已經買左層樓,所以冇我個名.但依家層樓剛剛供完,佢又唔肯加我個名.我有同佢提出,但佢話加名有好多手續要搞,所以不了了之.如果係你地,你地會點做?


洋房

積分: 348


2#
發表於 05-3-22 15:25 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

如果層樓係佢供,我認為唔加都無問題呀.
不要勉強對方改變性格來遷就你, 只有引導對方改善自己來迎合你. 凡事無須太執著,執著只會添苦惱.


大宅

積分: 2302


3#
發表於 05-3-22 15:32 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

層樓係佢供架.不過我驚第時離o左婚會一無所有,所以希望有個保障.嘻嘻!


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 05-3-22 15:38 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

如果我係你, 我一定會叫老公加自己個名入去, 除左話怕離婚之外, 大吉利是講句, 如果佢有乜三長兩短, 咁層樓就會有機會分幾份, 如:老爺, 奶奶等....
又或者佢有第三者, 佢帶埋個女人返黎, 趕你走, 你都冇聲出了!!

http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


大宅

積分: 3325


5#
發表於 05-3-22 15:39 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?


就算加左你個名又點
如果真係離婚你老公證明到層樓只係佢一個人供
佢都可以唔分層樓比你架


大宅

積分: 4605


6#
發表於 05-3-22 15:40 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

點解咁無信心,我層樓都係我自己一個名,無老公名,我話加佢個名,佢反而嫌麻煩話唔駛.
[img align=left]http://www.dchome.net/emote/icon/548.gif[/img]


大宅

積分: 1074


7#
發表於 05-3-22 15:40 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

Agreed :mrgreen:


男爵府

積分: 5303


8#
發表於 05-3-22 15:53 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

本來買樓時我老公話淨係用我個名, 反而我怕佢唔供所以死都加佢個名。


大宅

積分: 2302


9#
發表於 05-3-22 16:02 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

finger 寫道:
如果我係你, 我一定會叫老公加自己個名入去, 除左話怕離婚之外, 大吉利是講句, 如果佢有乜三長兩短, 咁層樓就會有機會分幾份, 如:老爺, 奶奶等....
又或者佢有第三者, 佢帶埋個女人返黎, 趕你走, 你都冇聲出了!!


finger,

多謝你咁明白我,我o既諗法同你一樣.但個死佬唔肯加,我都唔知有咩方法可以令佢改變主意.


別墅

積分: 972


10#
發表於 05-3-22 16:43 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

冇,佢話晒律師費,不過層樓係佢供,所以有理佢.


大宅

積分: 2920


11#
發表於 05-3-22 16:57 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

我覺得因為驚第時離婚所以要加名就奇怪左d, 但係話有咩事死左鬼咁就講得過, 你可以叫你老公加你個名落去, 手續費你俾咪得囉 :mrgreen:


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 05-3-22 17:03 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

唔洗客氣 , 我只係墮入你既角色姐, 現實既我係 -- 層樓有我地 2個名, 我最主要係諗, 假如有一日, 我老公大吉利是有乜三長兩短, 咁我同個仔都有瓦遮頭, 呢個係我既大前提!
http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


洋房

積分: 403


13#
發表於 05-3-22 17:27 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

我覺得如果你兩公婆感情好既話,
就算層樓係一個人供晒, 都會落埋另一個個名.
正如好多人都講左, 慢一第二日佢有咩三長兩短,
唔通你訓街? 雖然按遺產法, 如果佢冇立遺囑,
你都會係第一繼承人, 但你點知佢冇立遺囑呢?

我覺得你冇開聲問, 可以當佢大頭蝦冇諗過.
但你開聲佢唔肯, 又真係幾古怪, 咁佢諗住層樓留俾邊個?
咁你知唔知點解佢唔肯?


別墅

積分: 972


14#
發表於 05-3-22 17:30 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

garytai,

其實佢一咁講我第一樣都係咁諗,不過你估佢真係因為怕晒律師費咩?迫都太緊就無隠,既然唔使我供我就費事理


別墅

積分: 972


15#
發表於 05-3-22 17:55 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

其實我又唔係太介意,因我知佢成家都係咁,佢阿嫂連佢阿哥揾幾錢一個月都唔知,總之每個月供樓,bunbun,所有家庭開支佢攪得惦就唔理咁多,我都係咁話,攪唔惦就話煩,佢攪得惦都要煩,個腦咪好煩?腦筋傷得多,人都快老d,我已經唔係年青,唔想加速衰老
咁諗自己都開心d :mrgreen:


子爵府

積分: 11754


16#
發表於 05-3-22 23:18 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

我覺得有名無名都c,好似老公個家姐買居屋,用兩公婆名,最後供唔到,老公破產,銀行轉移目標追老婆,卒之供唔掂比返銀行,之後點樣就唔清楚.


男爵府

積分: 6809


17#
發表於 05-3-22 23:24 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

老公無+我咩.佢話供斷先.佢驚供唔掂怕我要咩責


大宅

積分: 1134


18#
發表於 05-3-23 00:25 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

絕對同意 !
一女一仔萬事足笑看人生無求欲 :-P  :-P  :-P


大宅

積分: 2302


19#
發表於 05-3-23 00:33 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

Sanho 寫道:
我覺得如果你兩公婆感情好既話,
就算層樓係一個人供晒, 都會落埋另一個個名.
正如好多人都講左, 慢一第二日佢有咩三長兩短,
唔通你訓街? 雖然按遺產法, 如果佢冇立遺囑,
你都會係第一繼承人, 但你點知佢冇立遺囑呢?

我覺得你冇開聲問, 可以當佢大頭蝦冇諗過.
但你開聲佢唔肯, 又真係幾古怪, 咁佢諗住層樓留俾邊個?
咁你知唔知點解佢唔肯?


我都唔知點解佢唔肯加我個名.佢供完層樓我有提過下,但佢話加名要另外再俾律師費,仲有好多手續要搞,佢話過多一.兩年儲夠錢再買多一層樓,到時再加我個名.但邊個知一兩年後會發生咩事?之後我冇再提起.因為我費事為呢d事令佢覺得我逼佢及為此而吵架,所以冇再提.


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 05-3-23 01:44 |只看該作者

Re: 老公層樓有冇加你地個名?

只有我一個人名.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo