自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5821


1#
發表於 10-1-7 11:49 |只看該作者
各位靚媽:
本人有對孖女, 今年讀k1. 已收了下午班了, 但本人想對孖女讀上午班的, 時間比較好用, 但怕間幼稚園太多人報, 沒辦法取錄. 打電話問幼稚園, 他說要寫信申請轉讀上午班, 請問各位靚媽, 有咩理由轉上午班呢?? 急急急.
EVA


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


2#
發表於 10-1-7 11:52 |只看該作者
話冇人湊, 講真個個都想am class, 間幼稚園都唔會真係found out 你個reason 架
原帖由 evakwok0509 於 10-1-7 11:49 發表
各位靚媽:
本人有對孖女, 今年讀k1. 已收了下午班了, 但本人想對孖女讀上午班的, 時間比較好用, 但怕間幼稚園太多人報, 沒辦法取錄. 打電話問幼稚園, 他說要寫信申請轉讀上午班, 請問各位靚媽, 有咩理由轉上午班呢?? ...


禁止訪問

積分: 336


3#
發表於 10-1-7 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo