跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1811


1#
發表於 10-1-5 10:17 |只看該作者
各位MAMI早晨..
想問下3個半BB每餐飲240ML奶會唔會太多?
洗唔洗減D?如果減點減呀?
THX!


大宅

積分: 1394


2#
發表於 10-1-5 14:35 |只看該作者
好似真係有啲誇,但佢身高體重如何?會唔會係大隻b?一日幾多餐?就嚟都4個月,可以返健康院時問下姑娘。
我bb而家都係食160ml,一日先食4-5餐,而家厭奶有時食得100ml左右,都幾頭痕....


男爵府

積分: 8245


3#
發表於 10-1-5 18:10 |只看該作者
嘩...你個b肯飲咁多奶,我b而家都只係飲120ml咋,有時重只飲90ml添...我都想我b飲到咁多奶..


大宅

積分: 4921

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-1-5 18:36 |只看該作者
我隻b就嚟4個月,而家飲緊200ml ,都比健康院d姑娘話多 ,但佢飲少l安都喊到拆天 ,可以点做呀 ?


複式洋房

積分: 327


5#
發表於 10-1-5 21:19 |只看該作者
我小B宜加一日食五餐,每餐200ML,有時有一兩餐扭計食得160ML左右!但人人見到都話佢肥,其實佢三個月多D時,已經有17磅!我都驚佢太大碼!


複式洋房

積分: 116


6#
發表於 10-1-5 23:34 |只看該作者
嘩!我剛才才寫著,我的女兒每天只有五到六餐,每餐只有三四安,有時只有兩安,三個多月,應該只有13或14磅,但她是八磅半出生的,我都希望她多喝一些,所以呀,你們的孩子喜歡喝是福氣。


大宅

積分: 4234


7#
發表於 10-1-6 17:22 |只看該作者
我bb 4個幾月, 依家每餐都食180ml, 不過有時會扭計食少1-2安, 但臨瞓果餐就食到195ml, 每日5餐, 我諗佢應該有16、7磅~


大宅

積分: 1084


8#
發表於 10-1-7 16:06 |只看該作者
佢肯食你就俾佢食啦, 遲d佢厭奶個陣你又煩.唔好聽健康院d姑娘講減奶, 我大仔我就係聽佢講唔俾咁多佢食, 終於由95%跌到落30%, 幾辛苦先食返多d去50%.


大宅

積分: 1394


9#
發表於 10-1-8 14:15 |只看該作者
其實個個b食糧都唔同,只要健康就得啦。係媽媽都想個b肥肥白白架啦


男爵府

積分: 7910

畀面勳章


10#
發表於 10-1-8 15:45 |只看該作者
我都擔心緊我阿B太重 上個星期日著住衫包住片就18磅 但佢仲有8日先4個月

宜家一般就180ML 一日大約5-6餐 不過有時候飲得90~150ML...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo