跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3310


1#
發表於 09-12-30 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1699


2#
發表於 09-12-30 17:55 |只看該作者
產檢 BOTH c+ / 政府都做
不過會去政府生...我上胎O係廣華生...醫生/助產士/嬸嬸都好好...好NICE...好HELPFUL...所以今次都會去返廣華...希望一切同上一胎一樣順順利利
C+...我會去法國醫院睇梁詩慧醫生...
我年紀大...一定會去做OSCAR...上胎在PWH...自己比$1300做...今次我MARGINAL高齡...如果政府FREE同我做...我就省下$1300



原帖由 FM94.8 於 09-12-30 17:42 發表
你地做產檢揀 c+ / 政府 ?
做唔做oscar ?


禁止訪問

積分: 3310


3#
發表於 09-12-30 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1699


4#
發表於 09-12-30 19:39 |只看該作者
你今天去QE有無抽埋血...它們會驗幾樣東西...
eg...HIV...
定下次去先抽?

你好快wor...我用快準易先剛check到...未睇醫生呀...你咁快睇左醫生寫reference你排政府!

我會上網預約定pwh做oscar...因為都會好快full...but如之後知道廣華free幫我做...我再打電話去cancel

pwh oscar的網頁
http://www.fetalmedicine.hk/tr/oscardetails.asp

oscar 好多c+都有得做...價錢差不多...不過pwh的好處是可即日知result

希望info對你有用

原帖由 FM94.8 於 09-12-30 18:15 發表


多謝分享, 小山竹

我今日去左qe 排第1 次產檢, 再睇返到時我係6-7week, 夠唔夠時間book oscar ?
我唔明呢到


複式洋房

積分: 201


5#
發表於 09-12-30 22:12 |只看該作者
對不起,我第一胎,想問問係未一定要去政府排期做產檢?點樣先可以去排期?係未上網book就可以?我去過個web睇,好似無得選邊間醫院,我住香港島,係未都係呢個網?


大宅

積分: 1699


6#
發表於 09-12-30 22:27 |只看該作者
就算打算去私家生...最好都去埋政府檢查...
當然唔希望有任何COMPLICATIONS...但是如果CASE比較複雜...去私家可能會OUT BUDGET...就算有錢...有好多CASE政府先HANDLE到...我有朋友是婦產科的醫護人員...她說最好到政府CHECK到37WEEK足月...先唔繼續去政府...

這只是我的一點點的看法...

現在分了區...HK ISLAND...唔係東區就瑪麗...你可以打去CHECK下...應該要親自預約

原帖由 Rchanchan 於 09-12-30 22:12 發表
對不起,我第一胎,想問問係未一定要去政府排期做產檢?點樣先可以去排期?係未上網book就可以?我去過個web睇,好似無得選邊間醫院,我住香港島,係未都係呢個網? ...


複式洋房

積分: 168


7#
發表於 09-12-31 15:17 |只看該作者
產檢我會同時揀 c+ & 政府...今次我都係會去瑪麗生...初初c+可以一個月check一次同照2d...之後廿幾個月時去政府度照結構...再大d就去私家照4d



原帖由 FM94.8 於 09-12-30 17:42 發表
你地做產檢揀 c+ / 政府 ?
做唔做oscar ?


禁止發言

積分: 847


8#
發表於 10-1-1 01:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 42


9#
發表於 10-1-1 10:31 |只看該作者
我是第一胎, 有些問題唔明白,想問下.

其實產檢點樣先BOOK到瑪麗?因為我上政府網站只係見到贊玉醫院的預約電話.我打去贊玉問,就話BOOK瑪麗要經贊玉.最後我BOOK左贊玉,但要2月3日先第一次去見姑娘. 會唔會太遲?

請教一下大家.


禁止發言

積分: 847


10#
發表於 10-1-1 10:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 42


11#
發表於 10-1-1 21:35 |只看該作者
原帖由 貪靚媽媽 於 10-1-1 10:53 發表


應該吾可以選的 , 要睇返你住邊區就係邊間到檢查 , 頭一,二次會係醫院到做檢查 , 之後無咩事的話就會掉返去健康院架喇 , 總之都要keep住去c+度睇架 , 安全d , 因為政府只幫你照一次超聱波同OSCAR , 有咩事先發現就 ...


OIC. 我都諗住兩面C+政府都做, C+我BOOK左1月16日. 我諗住6WEEKS可以照ULTRASOUND。


禁止發言

積分: 847


12#
發表於 10-1-1 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 42


13#
發表於 10-1-2 08:48 |只看該作者
原帖由 貪靚媽媽 於 10-1-1 23:47 發表


補充: 滿35歲以上係政府到照係滿35歲架 , 否則要收費的 , 約仟多元 , 所以多數D人係C+到照 , 因為收費差
吾多 .


其實我都是高齡產婦,我現在34歲,生的時候都滿35歲,是否可以免費?.不過免唔免費,我都會C+,政府都睇,始終安全D.

我都BOOK左PWH的OSCAR, 我問過BOOK位的姑娘是否 滿35歲,政府產檢會幫我免費做,姑娘話政府嗰個唔係早期做而且做法不同.


男爵府

積分: 6795


14#
發表於 10-1-2 09:43 |只看該作者
我想問點可以去政府登記呀?
我係咪要睇左普通西醫拎左證明,之後打去定親自去?
我住沙田的話,係咪就要去威爾斯?
咁如果想book c+,咁係咪要決定埋搵d接順產 / 開刀既醫生? 咁每次產檢係一次過book晒?定逐次book?
好多問題添,真係有d拿手唔成世…


禁止訪問

積分: 3310


15#
發表於 10-1-2 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6795


16#
發表於 10-1-2 19:15 |只看該作者
原帖由 FM94.8 於 10-1-2 11:40 發表


拿左e生寫既懷孕証明, 跟住親身到威爾斯排,
c+可以過多3個月先book, 因為預產期會再adj,
政府唔會比你一次過book 晒產檢, 係佢比個期你.


但係個西醫叫我去母嬰健康院既?我都有問佢唔係去醫院咩?佢話我有無家族病史吖?唔係太特別case就先去健康院,係咁既咩?咁我去邊登記好?


大宅

積分: 1571

醒目開學勳章


17#
發表於 10-1-2 19:50 |只看該作者
真係第一次咩都唔識呀,有無人知qe好定廣華呀?
本來我想去qm,但真係太遠呀...


禁止訪問

積分: 3310


18#
發表於 10-1-2 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3310


19#
發表於 10-1-2 23:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1571

醒目開學勳章


20#
發表於 10-1-2 23:53 |只看該作者
原帖由 FM94.8 於 10-1-2 23:19 發表


我揀左qe, 但有d後悔, 因為廣華可以做埋產檢, 但qe第2次之後會分去健康院.


但有d人又話廣華好ditry wor~

你係咪去左qe架啦,請問有咩手續呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo