立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 3310
大宅
積分: 1699
原帖由 FM94.8 於 09-12-30 17:42 發表 你地做產檢揀 c+ / 政府 ? 做唔做oscar ?
原帖由 FM94.8 於 09-12-30 18:15 發表 多謝分享, 小山竹 我今日去左qe 排第1 次產檢, 再睇返到時我係6-7week, 夠唔夠時間book oscar ? 我唔明呢到
複式洋房
積分: 201
原帖由 Rchanchan 於 09-12-30 22:12 發表 對不起,我第一胎,想問問係未一定要去政府排期做產檢?點樣先可以去排期?係未上網book就可以?我去過個web睇,好似無得選邊間醫院,我住香港島,係未都係呢個網? ...
積分: 168
禁止發言
積分: 847
洋房
積分: 42
原帖由 貪靚媽媽 於 10-1-1 10:53 發表 應該吾可以選的 , 要睇返你住邊區就係邊間到檢查 , 頭一,二次會係醫院到做檢查 , 之後無咩事的話就會掉返去健康院架喇 , 總之都要keep住去c+度睇架 , 安全d , 因為政府只幫你照一次超聱波同OSCAR , 有咩事先發現就 ...
原帖由 貪靚媽媽 於 10-1-1 23:47 發表 補充: 滿35歲以上係政府到照係滿35歲架 , 否則要收費的 , 約仟多元 , 所以多數D人係C+到照 , 因為收費差 吾多 .
男爵府
積分: 6795
原帖由 FM94.8 於 10-1-2 11:40 發表 拿左e生寫既懷孕証明, 跟住親身到威爾斯排, c+可以過多3個月先book, 因為預產期會再adj, 政府唔會比你一次過book 晒產檢, 係佢比個期你.
積分: 1571
原帖由 FM94.8 於 10-1-2 23:19 發表 我揀左qe, 但有d後悔, 因為廣華可以做埋產檢, 但qe第2次之後會分去健康院.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy