在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1259


1#
發表於 05-3-26 09:39 |只看該作者

煲彊醋要用什麼煲?

hello 大家好, :lol:
請問煲彊醋係唔係一定要用亞煲?
還是用什麼煲都沒問題?
thnaks,886


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 05-3-26 10:25 |只看該作者

Re: 煲彊醋要用什麼煲?

好似用瓦煲好D!起碼無咁快乾水!


男爵府

積分: 5724


3#
發表於 05-3-26 16:53 |只看該作者

Re: 煲彊醋要用什麼煲?

我依稀記得煲彊醋唔可以用不銹鋼/金屬煲, 因為醋嘅酸性會侵蝕個煲架, 只可用瓦煲.


大宅

積分: 1877


4#
發表於 05-3-26 17:16 |只看該作者

Re: 煲彊醋要用什麼煲?

我都有用康0


男爵府

積分: 5574


5#
發表於 05-3-27 11:26 |只看該作者

Re: 煲彊醋要用什麼煲?

我諗唔係金屬就無問題


珍珠宮

積分: 31861

母親節2025勳章 2018父親節勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 05-3-27 16:10 |只看該作者

Re: 煲彊醋要用什麼煲?

瓦煲


男爵府

積分: 8663


7#
發表於 05-3-29 13:17 |只看該作者

Re: 煲彊醋要用什麼煲?

煲彊醋要用瓦煲好D, 因煲身不會與甜醋產生化學用作和保存耐d!
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.


大宅

積分: 1164


8#
發表於 05-3-30 18:38 |只看該作者

Re: 煲彊醋要用什麼煲?

當然係瓦煲啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo