夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 341


1#
發表於 05-3-18 18:10 |只看該作者

好開心呀!女女識轉身啦!

今日我去洗奶樽前放左女女0係床中間,番轉頭佢竟然"pa"左0係度想拎個搖控,我一行過去佢就笑住咁望住我呀!呵呵!好開心!
浦浦既小寶貝,子靈女女,於8月22日QE出世∼ :-D


大宅

積分: 1370


2#
發表於 05-3-18 21:01 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

ple614

恭喜晒呀~~你女兒幾多個月呀?

陳太
「每一日我主,我懇求三件事, 更深刻認識你, 更虔誠敬愛你, 更緊緊地跟隨你,每一日。」


大宅

積分: 3024


3#
發表於 05-3-18 21:11 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!



育兒的樂趣就在此中尋!
比較不正常而靈裡較感貧窮的人, 比起正常而靈裡不感貧窮的人, 成長的更多......


男爵府

積分: 5009


4#
發表於 05-3-18 22:05 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

恭喜 但要記住睇繄d呀 一識轉身就轉得好快

lu     lu[size=xx-large] 天賜泳銅


大宅

積分: 1301


5#
發表於 05-3-18 22:27 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

Congratulations!!


複式洋房

積分: 341


6#
發表於 05-3-18 22:52 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

陳太,

我女女仲有4日7個月大~
好鬼好奇,咩都搞一餐~
浦浦既小寶貝,子靈女女,於8月22日QE出世∼ :-D


大宅

積分: 1370


7#
發表於 05-3-18 23:53 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

ple614

哈哈。你的女兒7個月大啦
在這階段小孩子,好好奇。
你要睇住她呀

好多小孩一識轉身,手仔腳仔不停fing
有時他們在地上見到d東西,
又想「塞」入口,或者又用手啜啜,又摸下地

哈哈哈。她有無「扯」你d頭髮呀。

陳太
「每一日我主,我懇求三件事, 更深刻認識你, 更虔誠敬愛你, 更緊緊地跟隨你,每一日。」


珍珠宮

積分: 33399

好媽媽勳章


8#
發表於 05-3-19 00:15 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

我到想快D見到女女識轉身!
now 4 month


複式洋房

積分: 341


9#
發表於 05-3-19 00:37 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

陳太,

佢4個月已經鍾意扯頭髮啦~所以我成日都要扎"邊"…hehe~
係r~佢依家好好動,唔知有咩可以令佢發展好d呢?
係呢,我想問下bb可唔可以食雪糕同去游水ga?我想跟住果個夏天同女女去游水呀,但又唔知得唔得wor~
浦浦既小寶貝,子靈女女,於8月22日QE出世∼ :-D


大宅

積分: 1370


10#
發表於 05-3-19 11:37 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

ple614

哈哈。我不什麼專家,所以純粹交流一下啦。
hehehe。好在我是短頭髮。
小孩好少扯我頭髮。
因為無得「扯」。呵呵呵

你的女兒開始好動呀。有無d七彩顏色的玩具
你有無d「一個膠盒,出面好多星星形、三角形、圓形,然後俾小孩自己配番合適的形狀,「塞」入去」

sorry~~陳太唔識形容。
你或者可以俾d迷你鋼琴仔or電子琴仔
俾她自己press 下d制,聽下音樂

另,你說想帶女兒去swimming
夏天的時候,你的女兒差不多9個月-11個月
你本身熟水性嗎?
我建議你參加親子幼兒游水班
初期跟住教練學下,點帶住女兒游

學多幾堂︿掌握到技術
然後自己有信心的話,可以帶女兒去淺水地方玩

不過陳太是「穩陣派」。我會俾錢搵教練。
香港d政府好似有呢d親子泳班。

你可以問下其他媽媽。
因為我住加拿大,唔好意思。幫不到你。

祝你女兒快高長大啦
現在7個月階段算係最好湊。
想起初生至3個月.........晚晚無得訓.........

陳太



ple614 寫道:
陳太,

佢4個月已經鍾意扯頭髮啦~所以我成日都要扎"邊"…hehe~
係r~佢依家好好動,唔知有咩可以令佢發展好d呢?
係呢,我想問下bb可唔可以食雪糕同去游水ga?我想跟住果個夏天同女女去游水呀,但又唔知得唔得wor~
「每一日我主,我懇求三件事, 更深刻認識你, 更虔誠敬愛你, 更緊緊地跟隨你,每一日。」


複式洋房

積分: 341


11#
發表於 05-3-19 19:21 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

陳太,
我本身…係唔識游水既…hehe…漸愧…
不過你唔提,我都無諗過親子班~都係一個gd idea!
不過我想問下,同bb去游水,有咩特別要注意呢?

我女女反而係3個月果時最好湊wor~又訓得食得!起碼無依家咁日夜癲倒,我地2公婆都病病…真係好辛苦…又唔知點做好~
浦浦既小寶貝,子靈女女,於8月22日QE出世∼ :-D


大宅

積分: 1370


12#
發表於 05-3-19 21:36 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

ple614

哈哈。陳太唔係專家呀。
我唔識點答你呀。
帶bb游水,緊記帶大毛巾、棉花棒「索」耳水
自己一定要打醒12分精神,睇住個bb
你去親子班,係你bb游,多過你游
你bb享受游水、踢踢水
而你要睇實佢.............hehehe

你的女兒3個月好湊d呀
我就同你相反,
不過我的小孩長大左
唔洗擔心

他們食得、訓得
唔洗勞氣

陳太



ple614 寫道:
陳太,
我本身…係唔識游水既…hehe…漸愧…
不過你唔提,我都無諗過親子班~都係一個gd idea!
不過我想問下,同bb去游水,有咩特別要注意呢?

我女女反而係3個月果時最好湊wor~又訓得食得!起碼無依家咁日夜癲倒,我地2公婆都病病…真係好辛苦…又唔知點做好~
「每一日我主,我懇求三件事, 更深刻認識你, 更虔誠敬愛你, 更緊緊地跟隨你,每一日。」


大宅

積分: 4227


13#
發表於 05-3-25 19:53 |只看該作者

Re: 好開心呀!女女識轉身啦!

恭喜 曬你先!我個女是沉晚都識得反轉龜啦!我沖完涼見到拒PA左系度玩!又驚又喜呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo