Re: 好開心呀!女女識轉身啦!
ple614
哈哈。我不什麼專家,所以純粹交流一下啦。
hehehe。好在我是短頭髮。
小孩好少扯我頭髮。
因為無得「扯」。呵呵呵
你的女兒開始好動呀。有無d七彩顏色的玩具
你有無d「一個膠盒,出面好多星星形、三角形、圓形,然後俾小孩自己配番合適的形狀,「塞」入去」
sorry~~陳太唔識形容。
你或者可以俾d迷你鋼琴仔or電子琴仔
俾她自己press 下d制,聽下音樂
另,你說想帶女兒去swimming
夏天的時候,你的女兒差不多9個月-11個月
你本身熟水性嗎?
我建議你參加親子幼兒游水班
初期跟住教練學下,點帶住女兒游
學多幾堂︿掌握到技術
然後自己有信心的話,可以帶女兒去淺水地方玩
不過陳太是「穩陣派」。我會俾錢搵教練。
香港d政府好似有呢d親子泳班。
你可以問下其他媽媽。
因為我住加拿大,唔好意思。幫不到你。
祝你女兒快高長大啦
現在7個月階段算係最好湊。
想起初生至3個月.........晚晚無得訓.........
陳太
ple614 寫道:
陳太,
佢4個月已經鍾意扯頭髮啦~所以我成日都要扎"邊"…hehe~
係r~佢依家好好動,唔知有咩可以令佢發展好d呢?
係呢,我想問下bb可唔可以食雪糕同去游水ga?我想跟住果個夏天同女女去游水呀,但又唔知得唔得wor~
「每一日我主,我懇求三件事,
更深刻認識你,
更虔誠敬愛你,
更緊緊地跟隨你,每一日。」