心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 8


1#
發表於 05-3-19 14:12 |只看該作者

你們有這樣煩惱嗎?

欠下多項卡數、貸款,試過好多方法:
在銀行做債務重組、問親戚借、賣樓…
但每月min pay加basic生活開支都清o西成份糧,想再問銀行or財務做一筆清,信貸報告不良好reject,問過如做IVA,又要手續費又未必做到,都唔知撐得幾耐?好辛苦!

我知錯,之前洗大了,為自己,為屋企,為keep住層樓,唔識理財。而家我用各種方法就是不想申請破產,公司合約寫明如破產就要解約,我怕無份工,到時無收入,就唔知點算?心情好低落… :cry:


大宅

積分: 2768


2#
發表於 05-3-19 17:37 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

1/麵包公仔麵充飢, 或帶飯回公司
2/放工即刻返屋企, 打消買野念頭
3/推掉無必要的約會
4/一出糧就償還債務先, 留返小小生活費

只要你堅持到要還錢比人的信念, 你一定可以成功, 祝早日脫離困境, 加油呀


大宅

積分: 3325


3#
發表於 05-3-20 02:49 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

努力呀!!! 我都有呢d 煩惱架!!! 好在而家已步入好少少既地步!!!
又有人工加... 唔好灰心!!!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 05-3-20 11:31 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

唯有咬緊牙根,勒實褲頭還錢!總有一日會還得晒!俾D心機啦!好快就撥開雲霧見青天!(不過唔好再咁大使啦!)


男爵府

積分: 5322


5#
發表於 05-3-20 12:33 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

我之前都好似你咁ka....我次前曳到爆ka...日日都hat野....每日洗係呢到D錢都有成仟幾蚊ka...都係我老公同我清哂D錢咋∼如果唔係到而家都未清哂條數ar...你都比心機la....仲有一日實攪點ka :mrgreen: :mrgreen:
★?我家特破7000位客人喇?☆ [/url] ..+°。照咗喇..肚入面嘅小b係女仔嚟咖..+°。


大宅

積分: 2460


6#
發表於 05-3-20 22:53 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

big apple:
你現在雖然很辛苦,但已經知道自己曾經錯了,都未為晚也,你可以找到一個幫你的人嗎 ? 因為無論怎樣找咭數,都是很難找得完的,欠幾萬都要每個月還幾千利息。我都試過為了親人,問銀行借低息貸款給他還咭數,他每個月按一定金額還回給我,但當然他是令我信得過,我才肯出面為他問銀行借錢.


民房

積分: 8


7#
發表於 05-3-21 14:33 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

好多謝您們,我會努力還錢!點辛苦都會清哂去,我現在已過緊蘇菲姨姨所講的生活喇,可以借錢給我的親人我已經問過or借過,我唔再問la!祗不過知道自己呢幾年都要過呢d生活,又要照顧BB,心情好低落…覺得對不起BB,沒有好的生活環境比佢。 :-(


已刪除用户

積分: 846


8#
發表於 05-3-21 16:23 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 8


9#
發表於 05-3-23 00:28 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

Thanks ameliachan

想問你點還清D債,有冇做IVA?


男爵府

積分: 7158


10#
發表於 05-3-23 01:18 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

what is IVA?


民房

積分: 8


11#
發表於 05-3-28 14:26 |只看該作者

Re: 你們有這樣煩惱嗎?

《破產條例》 (Bankruptcy Ordinance) 除了提供破產作為解決欠債問題的一種方式外,還有個人自願安排,亦即是 IVA , IVA 是 individual voluntary arrangement 的簡寫。法例是希望給欠債的人,透過 IVA 而避免破產。

根據香港法例第六章破產條例的釋義,《自願安排 (voluntary arrangement) 》是指任何清償債務人債項的債務重整協議 (composition) 或債務人事務的債務償還安排 (scheme of arrangement)。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo