烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6171

大廚勳章


1#
發表於 10-2-5 14:51 |只看該作者
我買左一包粘米粉, 但只用左一半(300G)黎整蘿蔔糕, 再整又無人食, 但又唔知粘米粉可以用黎整咩, 請問有無人可以介紹下?


別墅

積分: 537


2#
發表於 10-2-5 16:38 |只看該作者
粘米粉還可以用來做呠仔糕,可以參考這個:http://foodbook.hk/tag/粘米粉


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 10-2-5 21:37 |只看該作者
我見人地整腸粉, 可以唔用其他粉整, 如果我買到粘米粉, 我都想試呀~
http://hk.myblog.yahoo.com/agnes-inUS/article?mid=5299

http://pigazine.mysinablog.com/i ... mp;articleId=293001


其他食譜
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7008022003520

你屋企有糯米粉既話, 可以整米糍.
http://irenechanwai.mysinablog.c ... mp;articleId=112096


男爵府

積分: 6171

大廚勳章


4#
發表於 10-2-6 11:57 |只看該作者
hi, 又係度見到你. 唐人鋪有無得買呀? 應該有架喎... 等我睇下點整腸粉先... 我仔好鐘意食腸粉.

原帖由 bosch 於 10-2-5 21:37 發表
我見人地整腸粉, 可以唔用其他粉整, 如果我買到粘米粉, 我都想試呀~
http://hk.myblog.yahoo.com/agnes-inUS/article?mid=5299

http://pigazine.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=293001


其他 ...


男爵府

積分: 5707


5#
發表於 10-2-7 02:52 |只看該作者
原帖由 SEricsson 於 10-2-6 11:57 發表
hi, 又係度見到你. 唐人鋪有無得買呀? 應該有架喎... 等我睇下點整腸粉先... 我仔好鐘意食腸粉.


你係邊?
我之前去我澳洲家姐到,唐人鋪有得賣,我仲正咗蘿蔔糕!


大宅

積分: 3538


6#
發表於 10-2-7 06:41 |只看該作者
芋頭糕,砵仔糕,白糖糕,中式香蕉糕

[ 本帖最後由 angie127 於 10-2-7 06:42 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo