Re: 好辛苦ar!!我好唔開心ar!!
呢個就唔好提la,我都唔知呀!唔知點解近排好燥ar!老公做d咩都好似唔鐘意咁,係唔係都發脾氣lo,ok !呢d我都知ga la!! :cry:Nillie_Mami 寫道:
Ims-shang,
你所指嘅"你哋"你邊個?
你需唔需要揾家人/社工傾吓?
死唔可以解決問題, 反而係製造問題嘅開始.
如果你自覺handle唔到, 我以前做child care時, 好多區都有社署管轄嘅育嬰院, 專門照顧2歲以下嘅嬰兒, 你可以帶BB去揾佢哋幫手, 安排BB入學.
托嬰你全日制嘅, 咁會唔會可以幫你減輕壓力?
有唔開心係應該同家人正面表達先.... 既然, 我哋大家已經做人媽咪, 思想, 行為要變得成熟....自己有乜差池, BB係最無辜嘅呢.... 仲有嗰啲關心, 愛你嘅人又點算?
你可以帶BB落街行吓, 去吓公園, 行吓mall... 唔一定喺屋企姐... 你同BB出吓去..俾啲觀能剌激BB...佢返屋企累咯, 可能會乖啲唔定...
[img align=right]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10719;40/st/20040924/n/him/dt/13/k/7efc/age.png[/img]