在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


1#
發表於 05-3-27 10:50 |只看該作者

你地放心將bb 交比工人湊嗎 

想問下屋企有請工人既媽咪 你地一日會打幾多次電話番去check 下個工人 放心 only 得個工人同阿b 係home 嗎??


男爵府

積分: 5574


2#
發表於 05-3-27 11:31 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

我覺得最緊要留意工人有無心機做野, 手勢得唔得, 佢第一日到就教定佢要做同要留意o既野, 我無打電話番去問o架, 因我怕會曹醒bb, 放工回家留意bb有無特別易哭或且唔肯跟個工人, 就知個工人對bb好唔好啦, 當然遇到好工人就唔駛怕, 萬一有懷疑就要小心d, 希望我地d在職媽媽o既工人都生生性性就好啦 :-P


大宅

積分: 1031


3#
發表於 05-3-27 11:41 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

我返左工,都係淨番個B同工人,所以我老公係屋企裝左部IP cam,雖然唔係成日可以睇實佢,但比佢有警惕,以為我地成日睇住佢

我一日大概會打一次電話,通常係BB食奶前一個至半個鐘,即使嘈醒BB都唔緊要,因為好快可以有奶食!!

我有個朋友話,其實唔使成日打電話,要信個工人,同埋對個工人好D,咁樣個有咩事都都會第一時間通知你,我試過都work架!!
http://lbyf.lilypie.com/kpaDp8.png


大宅

積分: 1933


4#
發表於 05-3-27 17:35 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

其實我都想裝ip cam...
但又唔識~~~ :-( :-(
裝左可以放心D~~~


男爵府

積分: 5353


5#
發表於 05-3-27 17:47 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

係呀,我唔放心淨係工人湊...所以我呀媽成日來客串...
都係呀媽好....
:-D


大宅

積分: 1031


6#
發表於 05-3-27 23:21 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

灝灝+cherry 寫道:
其實我都想裝ip cam...
但又唔識~~~ :-( :-(
裝左可以放心D~~~


我都係唔識架,不過我老公識,我地買左panasonic
係就係貴左D,成$29xx,不過我覺得值得囉!!
http://lbyf.lilypie.com/kpaDp8.png


大宅

積分: 1031


7#
發表於 05-3-27 23:22 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

LOVELYMOM 寫道:
係呀,我唔放心淨係工人湊...所以我呀媽成日來客串...
都係呀媽好....


我同媽媽住得太遠啦!! :-(
http://lbyf.lilypie.com/kpaDp8.png


複式洋房

積分: 319


8#
發表於 05-3-29 09:36 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

我都唔係咁放心架! 但係無辦法啦, 為左搵食, 都要靠個工人湊bb. 唯一的方法是對佢好D, 等佢有歸屬感, 唔會亂來. 希望佢識念啦!


複式洋房

積分: 265


9#
發表於 05-3-29 16:19 |只看該作者

Re: 你地放心將bb 交比工人湊嗎 

SOYEE 寫道:
我都唔係咁放心架! 但係無辦法啦, 為左搵食, 都要靠個工人湊bb. 唯一的方法是對佢好D, 等佢有歸屬感, 唔會亂來. 希望佢識念啦!


我都係咁諗!
Honeybaby Yan Yan

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo