論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10484


1#
發表於 10-2-4 23:20 |只看該作者
d野日日都係咁做架啦! 自己沖涼都試吓水溫先再淋上身, 頭先放完水又唔試水就比我個女沖涼, 結果D水係凍既, 因為都無開熱水爐, 都唔知講過幾多次


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


2#
發表於 10-2-4 23:40 |只看該作者
原帖由 bkmummy 於 10-2-4 23:20 發表
d野日日都係咁做架啦! 自己沖涼都試吓水溫先再淋上身, 頭先放完水又唔試水就比我個女沖涼, 結果D水係凍既, 因為都無開熱水爐, 都唔知講過幾多次 ...

唉....呢d工人都唔係路架
但慶幸係佢用咗凍水, 唔係熱水
不過, 難保佢唔知邊日又發tee tun
你出封reminder比佢簽收啦


子爵府

積分: 10484


3#
發表於 10-2-5 10:10 |只看該作者
請問有無sample呀?


原帖由 ellawyc 於 10-2-4 23:40 發表

唉....呢d工人都唔係路架
但慶幸係佢用咗凍水, 唔係熱水
不過, 難保佢唔知邊日又發tee tun
你出封reminder比佢簽收啦


伯爵府

積分: 15536


4#
發表於 10-2-5 11:48 |只看該作者
原帖由 bkmummy 於 10-2-4 23:20 發表
d野日日都係咁做架啦! 自己沖涼都試吓水溫先再淋上身, 頭先放完水又唔試水就比我個女沖涼, 結果D水係凍既, 因為都無開熱水爐, 都唔知講過幾多次 ...


發緊夢......


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-2-5 13:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32052


6#
發表於 10-2-5 14:07 |只看該作者
我試過d工人做野過份左, 就同佢玩野!!!

嗰次我夜晚10:00開始叫佢坐係廳到, 對住我坐, 唔開電視唔準其它人係廳, 我look大對眼望住佢望足2分鍾, 之後好大聲咁問佢想點!! 我都係好惡的(只限做錯野時), 佢嚇到成個人呆晒, 係咁sorry, 以後成個人"醒"晒!!

對工人, 某程度上唔可以婦口婆心, 又唔可以成日閙(只當你發up風), 我用"嚇"~


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


7#
發表於 10-2-5 14:11 |只看該作者
都係好方法


子爵府

積分: 10484


8#
發表於 10-2-5 14:37 |只看該作者
我不嬲都覺得妳好掂, 所以有咩問你就最好.

原帖由 Siuchoi 於 10-2-5 14:07 發表
我試過d工人做野過份左, 就同佢玩野!!!

嗰次我夜晚10:00開始叫佢坐係廳到, 對住我坐, 唔開電視唔準其它人係廳, 我look大對眼望住佢望足2分鍾, 之後好大聲咁問佢想點!! 我都係好惡的(只限做錯野時), 佢嚇到成個人 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo