自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1070


1#
發表於 10-2-4 23:33 |只看該作者
請問係未有紅色小巴由土瓜灣下鄉道去到元州街(街尾)?
Thank you!


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


2#
發表於 10-2-4 23:50 |只看該作者
係,要行番出土瓜灣道車頭向紅磡,個牌寫住青山道,坐到總站
原帖由 Chunmother 於 10-2-4 23:33 發表
請問係未有紅色小巴由土瓜灣下鄉道去到元州街(街尾)?
Thank you!
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


大宅

積分: 1070


3#
發表於 10-2-5 00:26 |只看該作者
Thank you very much!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo