美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 10-2-2 23:34 |只看該作者
阿囡步向青春期, 暗瘡開始來料, t字位又甚, 請問搽d咩cleanser, lotion, 有療效的藥膏好呢??


民房

積分: 26


2#
發表於 10-2-3 11:18 |只看該作者
睇中醫最有效﹗KEEP 住﹗


禁止訪問

積分: 67964


3#
發表於 10-2-3 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1187


4#
發表於 10-2-3 18:43 |只看該作者
我囡囡又係呢個問題, 想當年我一粒瘡都無, 唉!

我用過SEBAMED但無咩用, 而家試用HABA(暫未見成效), 加一星期一次雪肌精去黑頭, 好似有少少用;

我會煲"土伏靈+生地"佢飲好似好左啲; 但最終都想搵真正好的護膚品.

請大家幫忙提供意見!

KooKuKooKu :pint:


伯爵府

積分: 19325

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 10-2-4 08:35 |只看該作者
原帖由 kooku2004 於 10-2-3 18:43 發表
我囡囡又係呢個問題, 想當年我一粒瘡都無, 唉!

我用過SEBAMED但無咩用, 而家試用HABA(暫未見成效), 加一星期一次雪肌精去黑頭, 好似有少少用;

我會煲"土伏靈+生地"佢飲好似好左啲; 但最終都想搵真正好的護膚品.

...

我囡囡都有呢個問題, 可以教我點煲"土伏靈+生地", 隔幾耐一次?用幾多分量?thx.


別墅

積分: 744


6#
發表於 10-2-5 09:55 |只看該作者
yes, i agree

原帖由 cloudwind 於 10-2-3 11:18 發表
睇中醫最有效﹗KEEP 住﹗


別墅

積分: 744


7#
發表於 10-2-5 09:56 |只看該作者
agree

原帖由 cloudwind 於 10-2-3 11:18 發表
睇中醫最有效﹗KEEP 住﹗


大宅

積分: 1187


8#
發表於 10-2-5 18:45 |只看該作者
Blackbeauty,


土伏靈有人話較寒涼, 不過我囡囡係熱底(我自已諗), 所以我冇理照煲;
我响街市專賣咩龍利葉呀, 枇杷葉嗰啲檔口買, 我三個人飲, 老細就話三十呅得(土伏靈+生地), 佢會批皮同切片過我, 返到去先煲水滾一滾, 跟住同埋蜜棗三粒十呅煲湯猪肉煲三個鐘, 一星期一次, 你可以問老細佢都會教你的.

希望幫到你啦, 我囡囡皮膚真係好唔掂,已經唔多食熱氣嘢都咁, 唉!






原帖由 blackbeauty 於 10-2-4 08:35 發表

我囡囡都有呢個問題, 可以教我點煲"土伏靈+生地", 隔幾耐一次?用幾多分量?thx.
KooKuKooKu :pint:


伯爵府

積分: 19325

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 10-2-5 19:46 |只看該作者
原帖由 kooku2004 於 10-2-5 18:45 發表
Blackbeauty,


土伏靈有人話較寒涼, 不過我囡囡係熱底(我自已諗), 所以我冇理照煲;
我响街市專賣咩龍利葉呀, 枇杷葉嗰啲檔口買, 我三個人飲, 老細就話三十呅得(土伏靈+生地), 佢會批皮同切片過我, 返到去先煲水滾一 ...

唔該晒~得閒試下先

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo