立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 65269
民房
積分: 26
禁止訪問
積分: 67964
大宅
積分: 1187
伯爵府
積分: 19325
原帖由 kooku2004 於 10-2-3 18:43 發表 我囡囡又係呢個問題, 想當年我一粒瘡都無, 唉! 我用過SEBAMED但無咩用, 而家試用HABA(暫未見成效), 加一星期一次雪肌精去黑頭, 好似有少少用; 我會煲"土伏靈+生地"佢飲好似好左啲; 但最終都想搵真正好的護膚品. ...
別墅
積分: 744
原帖由 cloudwind 於 10-2-3 11:18 發表 睇中醫最有效﹗KEEP 住﹗
原帖由 blackbeauty 於 10-2-4 08:35 發表 我囡囡都有呢個問題, 可以教我點煲"土伏靈+生地", 隔幾耐一次?用幾多分量?thx.
原帖由 kooku2004 於 10-2-5 18:45 發表 Blackbeauty, 土伏靈有人話較寒涼, 不過我囡囡係熱底(我自已諗), 所以我冇理照煲; 我响街市專賣咩龍利葉呀, 枇杷葉嗰啲檔口買, 我三個人飲, 老細就話三十呅得(土伏靈+生地), 佢會批皮同切片過我, 返到去先煲水滾一 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy