自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4835


1#
發表於 10-2-8 13:36 |只看該作者
如題,因為要外遊,但唔識點樣較自動回覆功能,有冇人可以教下我呢??

我用緊係 Microsoft Office Outlook...thanks


男爵府

積分: 9406


2#
發表於 10-2-8 13:52 |只看該作者
去工具>郵件答錄機肋理員>填左佢就ok喇


大宅

積分: 4835


3#
發表於 10-2-8 14:02 |只看該作者
我就係冇呢個功能呢.....

原帖由 Bambi 於 10-2-8 13:52 發表
去工具>郵件答錄機肋理員>填左佢就ok喇


大宅

積分: 1882

好媽媽勳章


4#
發表於 10-2-8 16:11 |只看該作者
你可以去Tools, 再揀Out of Office Assistant.

咁你放假之前click番"I am currently out of office", 之後如果有人send email俾你, 就會自動回覆人架喇.

如果你想清楚話俾人知你幾時放完假, 又或者你放假期間可以聯絡邊個人, 你可以o係第一個box入面打嘢入去, 就會自動用你個message去回覆人架喇!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo