自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1#
發表於 10-2-8 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 299


2#
發表於 10-2-8 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 10-2-8 11:17 |只看該作者
會行,一定會去行... 行維園... 已經同 C6 約好咗添喇!佢今年幸運地放年廿九,佢公司又 "豪" 埋年三十俾佢... 我哋年廿九返完娘家食盆菜就出去行喇...

其實都唔係志在去 shopping,都係去行個圈,攞個意頭囉... 我哋哩幾年都無乜行埋去啲檔架,只係隔幾 (十) 個人位望吓咁囉,真係好有興趣先會慢慢 "dun" 埋去睇架咋!通常行兩、三行乾貨就走架喇!


大宅

積分: 3196


4#
發表於 10-2-8 11:17 |只看該作者
好想去行呀,不過落雨真係掃興~


大宅

積分: 2078

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 10-2-8 11:40 |只看該作者
唔落雨一定去.....感受下新年氣氛嘛

我兩個女好鍾意去, 因為每年都:;pppp: 我買氫氣球.


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


6#
發表於 10-2-8 11:43 |只看該作者
唔落雨都會, 落雨真係乜mood都冇晒
原帖由 manyan314 於 10-2-8 11:40 發表
唔落雨一定去.....感受下新年氣氛嘛

我兩個女好鍾意去, 因為每年都:;pppp: 我買氫氣球.


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


7#
發表於 10-2-8 11:44 |只看該作者
我女次次都又係要我買輕條ball, 講真我真係唔明同行年宵有咩關係, 我同daddy夾個, 唔會行去有ball買個行
原帖由 manyan314 於 10-2-8 11:40 發表
唔落雨一定去.....感受下新年氣氛嘛

我兩個女好鍾意去, 因為每年都:;pppp: 我買氫氣球.


大宅

積分: 2078

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 10-2-8 11:51 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-2-8 11:44 發表
我女次次都又係要我買輕條ball, 講真我真係唔明同行年宵有咩關係, 我同daddy夾個, 唔會行去有ball買個行


冇用架.....個女見到有人揸住...就知個場有得買.

慳唔o黎, 我最多同亞女講, 楝隻細小小既..... 冇o甘肉赤


大宅

積分: 1006


9#
發表於 10-2-8 11:53 |只看該作者
除咗真係大雨, 如果唔係都會行。想入去買番上年喺年宵買嘅毛毛卡通拖鞋, 又平又襟又暖又舒服....


大宅

積分: 2078

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 10-2-8 11:54 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-2-8 11:43 發表
唔落雨都會, 落雨真係乜mood都冇晒


落雨一定唔行架喇....免得人地d傘篤到個女...自己又篤親人地...........


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


11#
發表於 10-2-8 11:56 |只看該作者
今年唔落雨一定行, 因為只有今年老公才有時間, 以前九年從未同佢行過一個年宵...
希望今年十年有好美好回憶,

so唔好落雨呀!


男爵府

積分: 5364


12#
發表於 10-2-8 11:59 |只看該作者
yes... ...維園


珍珠宮

積分: 44134


13#
發表於 10-2-8 12:03 |只看該作者
No la~
今年過年又落雨又凍。
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 1137

醒目開學勳章


14#
發表於 10-2-8 12:32 |只看該作者
天文台話星期三和四不大會下雨,有可能有陽光,唯有提早去啦。星期五之後會又cold又下雨,真無癮!


男爵府

積分: 7978

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 10-2-8 12:39 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 10-2-8 11:44 發表
我女次次都又係要我買輕條ball, 講真我真係唔明同行年宵有咩關係, 我同daddy夾個, 唔會行去有ball買個行


而家d人除左係自己個鋪賣,好多時都會係路中心, 十字口個d位賣...睇你都好難走得甩


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


16#
發表於 10-2-8 12:58 |只看該作者
兩年冇去...本來諗住年卅晚去...e+話會落雨...都係睇天氣而定lamouth:


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


17#
發表於 10-2-8 13:19 |只看該作者
其實年年年宵賣既野都係差唔多,如果落雨就一定唔去喇


大宅

積分: 1137

醒目開學勳章


18#
發表於 10-2-8 13:24 |只看該作者
真係年年都差不多,無甚麼新意,但好熱鬧,人人都好似好開心,氣氛好好呢!


大宅

積分: 1347

好媽媽勳章


19#
發表於 10-2-8 13:41 |只看該作者
行過一年落雨年宵,維園撻地污糟到

個仔廹下迫下kick到條繩扑底左


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-2-8 14:29 |只看該作者
會............年年都行

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo