論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3891


1#
發表於 10-2-11 13:59 |只看該作者
工人7月中完約,我想同佢續約,但係7月前後我自己羅唔到假,比唔到工人放假返印尼

我想12月中至尾先比佢返印尼,得唔得呢 ? 我問過佢,佢都話想12月先返,因為佢老公12月係malaysia 完約,會返印尼幾個星期。

我有o羊要留意呢 ? thanks


禁止訪問

積分: 501


2#
發表於 10-2-11 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo