論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19174

牛年勳章


1#
發表於 10-2-11 18:25 |只看該作者
大家知唔知如果係工人contract完之前6星期內炒佢係唔駛補1個月作為通知金?
昨日炒佢(印印), 係屋企計晒錢仲俾埋支票(佢話係agent交收, agent會收晒佢d錢). 好彩到agent度要簽immigration終止通知書, agent話contract 完之前的6個星期內炒都當finish contract, 唔駛補1個月.
佢果時仲唔想俾番張支票, 又話機票要$2,000. 講咗一陣先肯俾番張票同收$1,700買機票.
仲有, 係屋企時同我老公話要出滿2月的人工(但只做了10日), 我老公當然冇俾. 真係好嬲同失望 .
今早agent打番話佢已經有新工!!!要我地拿番張immigration正本 .


珍珠宮

積分: 33215


2#
發表於 10-2-11 21:03 |只看該作者
原帖由 emilypyhui 於 10-2-11 18:25 發表
agent話contract 完之前的6個星期內炒都當finish contract, 唔駛補1個月.
...


當finish contract 同唔駛俾通知係兩件事!
教仔心得:媽咪容易犯的錯誤
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=951856&extra=&page=1

成日話「讚」可以改正小朋友壞行為,到底點解同點讚?   
http://forum.baby-kingdom.com//v ... page%3D1&page=1


伯爵府

積分: 19174

牛年勳章


3#
發表於 10-2-11 22:59 |只看該作者
但係agent咁同我講wor. 莫非我違法? 咁點算?


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 10-2-11 23:06 |只看該作者
炒工人一係補1個月人工, 一係一個月前通知, 睇嚟樓主係即炒工人, 咁唔補錢當然係犯法啦...


伯爵府

積分: 19174

牛年勳章


5#
發表於 10-2-11 23:42 |只看該作者
有補充:
個工人12月底話佢唔續約, 咁我就開始找工人. 最近新工人到, 就換(0左).

咁佢話唔續約, 我表明會找新工人, 算唔算大家已提早通知對方?


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 10-2-12 07:05 |只看該作者
原帖由 emilypyhui 於 10-2-11 23:42 發表
有補充:
個工人12月底話佢唔續約, 咁我就開始找工人. 最近新工人到, 就換(0左).

咁佢話唔續約, 我表明會找新工人, 算唔算大家已提早通知對方?


這只是代表工人不同你續約, 工人last day都係做到合約完為止, 你要佢早走1日都當炒佢, 要補錢架...

[ 本帖最後由 2heiBBmama 於 10-2-12 07:06 編輯 ]


珍珠宮

積分: 33215


7#
發表於 10-2-12 11:01 |只看該作者
原帖由 emilypyhui 於 10-2-11 22:59 發表
但係agent咁同我講wor. 莫非我違法? 咁點算?


你有唔清楚可以問勞工處......
抄人俾通知嘅意思係乜?工人唔會突然冇咗份工吖嘛, 咁依家佢咪係囉!
多d 上家傭版, 你就知d agent 有幾差, 夾埋工人告僱主都得..... 點解要信佢地?你先係僱主, 佢地冇責任要負, 唔通你以為你俾人告嗰陣, 話agent話嘅就可以甩身?
教仔心得:媽咪容易犯的錯誤
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=951856&extra=&page=1

成日話「讚」可以改正小朋友壞行為,到底點解同點讚?   
http://forum.baby-kingdom.com//v ... page%3D1&page=1

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo