論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15328


1#
發表於 10-2-10 11:56 |只看該作者
我因為個印下次放假時我要出去食晚飯,所以同個印改時間放假,叫佢琴晚可以遲兩個鐘先返,下星期就早返兩個鐘返,咁我就可以補番比佢,佢就唔駛蝕比我!佢同意!

但佢琴晚照平常時間返,我問佢做咩咁早返,佢話因為再下一個星期有朋友同佢一齊放假,所以打算再下星期先補番o個兩個鐘!

點解佢唔可以同我講聲先呢?好似冇晒規矩咁,咩都自把為先!


大宅

積分: 1324


2#
發表於 10-2-10 12:21 |只看該作者
緊未同佢講番話"已經同佢講得好清楚,下次唔可以遲返,今次早返係自己放棄休假,無得補",好似我地返工咁,到左放工時間,自己唔走,留係公司,都唔會有oT架啦!


珍珠宮

積分: 32052


3#
發表於 10-2-10 12:32 |只看該作者
同佢講話, 如有任何更改, 要2天前通知, 否則冇得自己改, 今次算, 下次唔得~

唯有咁樣講明先囉~


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


4#
發表於 10-2-10 13:07 |只看該作者
會唔會係佢昨日出街先知道自己個fd下個week 一齊放..趕唔切話比你知ja?

你可以問清楚佢,點解唔早d話你知, 了解咗件事之後同佢講無下次囉...


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-2-10 13:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15328


6#
發表於 10-2-10 15:14 |只看該作者
原帖由 hohei 於 10-2-10 12:21 發表
緊未同佢講番話"已經同佢講得好清楚,下次唔可以遲返,今次早返係自己放棄休假,無得補",好似我地返工咁,到左放工時間,自己唔走,留係公司,都唔會有oT架啦! ...


我老公琴晚知道之後已經即刻同佢講左:今次係佢自己放棄權利,因為冇理由佢無啦啦今次放假時下晝四點返,跟住下次就話因為上次早返所以今次要九點先返!老公既意思就exactly係你講o個隻!


伯爵府

積分: 15328


7#
發表於 10-2-10 15:17 |只看該作者
原帖由 Siuchoi 於 10-2-10 12:32 發表
同佢講話, 如有任何更改, 要2天前通知, 否則冇得自己改, 今次算, 下次唔得~

唯有咁樣講明先囉~


我老公又係話「如果你下次想點,要事先講,唔可以事後先同我地講,等得地冇任何預算」。我同老公講,佢琴晚早左返黎,唔通我趕番佢出門口,話佢知「你未夠鐘呀?」

我琴日因為晨早出左去產檢,下晝又要出去,去左成日街,返到屋企已經cc下,所以佢同我講時我只覺得有d唔妥,但都唔知點回應佢。所以今次老公親自出馬!

「講明」呢樣野已經講左好多好多次,但唔知點解次次講明但都講極唔明!


伯爵府

積分: 15328


8#
發表於 10-2-10 15:23 |只看該作者
原帖由 gogoblue 於 10-2-10 13:07 發表
會唔會係佢昨日出街先知道自己個fd下個week 一齊放..趕唔切話比你知ja?

你可以問清楚佢,點解唔早d話你知, 了解咗件事之後同佢講無下次囉...


咁我都相信佢因為琴日先知有fd放假,所以琴晚先講。
佢琴日都可以打比我問我可唔可以,但佢冇,只係返到黎時我都好奇怪,問佢做咩咁早返,佢好風騷咁同我講:咁早返?係呀!因為我諗住下星期先晏返!


伯爵府

積分: 15328


9#
發表於 10-2-10 15:24 |只看該作者
跟住佢今日就黑左一日面,我唔知佢會黑到幾時!


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 10-2-10 15:32 |只看該作者
係咪即係平時你規定佢幾點返, 但因為下一個休息日你地兩個要出街, 所以request佢早兩個鐘返屋企, 就補返兩個鐘比佢安排另一個假日可以遲兩鐘返屋企???

咁工人休息日返到屋企都唔一定要做野架喎...佢幫你係人情, 唔幫係道理


伯爵府

積分: 15328


11#
發表於 10-2-10 15:39 |只看該作者
原帖由 siusum 於 10-2-10 15:32 發表
係咪即係平時你規定佢幾點返, 但因為下一個休息日你地兩個要出街, 所以request佢早兩個鐘返屋企, 就補返兩個鐘比佢安排另一個假日可以遲兩鐘返屋企???

咁工人休息日返到屋企都唔一定要做野架喎...佢幫你係人情, 唔 ...


我諗你睇錯左我寫既野喇!
你睇多次啦!

p.s.其實你o係邊度睇到我叫佢休息日做野呢?


男爵府

積分: 5707

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 10-2-10 15:46 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:24 發表
跟住佢今日就黑左一日面,我唔知佢會黑到幾時!


我唔覺得你地有咩錯,
自把自為, 得寸進尺,
下次可以放假唔出街, 自己鍾意放邊日死去 "欄" 街都得架 la
黑面 ???
洗 Q 理佢, 如果係我一定黑過佢,
今年利是都唔會比佢,
佢真係以為自己係公主咁.


珍珠宮

積分: 32052


13#
發表於 10-2-10 15:51 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:17 發表


我老公又係話「如果你下次想點,要事先講,唔可以事後先同我地講,等得地冇任何預算」。我同老公講,佢琴晚早左返黎,唔通我趕番佢出門口,話佢知「你未夠鐘呀?」

我琴日因為晨早出左去產檢,下晝又要出去,去左成日街,返到屋企已經 ...


Irene~~

咁就一定要比佢試一次"冇下次"既後果啦~
你講冇, 佢犯左, 就一定要履行之前所講既後果~~ 咁佢先識驚架~~


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 10-2-10 16:19 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:39 發表


我諗你睇錯左我寫既野喇!
你睇多次啦!

p.s.其實你o係邊度睇到我叫佢休息日做野呢?


我睇左幾次...不過都係唔明...

"我因為個印下次放假時我要出去食晚飯,所以同個印改時間放假,叫佢琴晚可以遲兩個鐘先返,下星期就早返兩個鐘返,咁我就可以補番比佢"

咁即係琴晚係休息日定工作日定點???
而下個星期佢放假個日係休息日/勞工假???

唔明...如果呢兩日唔係休息日/勞工假, 即係工人工作時間, 咁你又點解要補返兩個鐘呢

<---係咪佢冇key...所以要係你出門前返歸???
我真係睇左好多次...又諗左好耐架...
我本來係以為你要佢返黎接力湊b, 望望下你個b未出世

[ 本帖最後由 siusum 於 10-2-10 16:42 編輯 ]


伯爵府

積分: 15328


15#
發表於 10-2-10 17:26 |只看該作者
原帖由 118528 於 10-2-10 15:46 發表


我唔覺得你地有咩錯,
自把自為, 得寸進尺,
下次可以放假唔出街, 自己鍾意放邊日死去 "欄" 街都得架 la
黑面 ???
洗 Q 理佢, 如果係我一定黑過佢,
今年利是都唔會比佢,
佢真係以為自己係公主咁. ...


呢樣都係我地琴晚兩個講既野:佢而家就話鐘意佢時放早就早、幾時補番就補番,咁第時就可以話我今日唔放聽日先放啦!

至於黑面,我時運高,睇唔到!
琴晚佢知自己蝕左之後已經當左我地係透明啦!我老公話:理得佢c!


伯爵府

積分: 15328


16#
發表於 10-2-10 17:37 |只看該作者
原帖由 Siuchoi 於 10-2-10 15:51 發表


Irene~~

咁就一定要比佢試一次"冇下次"既後果啦~
你講冇, 佢犯左, 就一定要履行之前所講既後果~~ 咁佢先識驚架~~


呢位公主既經典在於:你講過一次「冇下次」,佢o個件事就真係冇下次,但佢就次次新款囉!

我唔係神仙,我真係預計唔到佢下次又會點!
其實我地已經講左個大原則佢聽:唔可以先斬後奏!
但佢對呢個定義…唉,我都唔識講!


伯爵府

積分: 15328


17#
發表於 10-2-10 17:41 |只看該作者
原帖由 siusum 於 10-2-10 16:19 發表


我睇左幾次...不過都係唔明...

"我因為個印下次放假時我要出去食晚飯,所以同個印改時間放假,叫佢琴晚可以遲兩個鐘先返,下星期就早返兩個鐘返,咁我就可以補番比佢"

咁即係琴晚係休息日定工作日定點???
而下 ...


我都睇多次我寫既留言,驚我會唔會講得唔清楚誤導人,但我要見其他媽媽都好清楚咁可以回應到我,所以我估段文字應該冇問題掛!

1. 一路當然係講緊佢休息日啦,如果唔係補咩比佢呢?
2. 佢有冇key並唔係重點,重點係「先斬後奏」。

我諗你睇好多次都唔明但其他媽媽明白,係因為你將重點放錯左。

希望今次你會明啦!


男爵府

積分: 5575


18#
發表於 10-2-10 19:10 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:24 發表
跟住佢今日就黑左一日面,我唔知佢會黑到幾時!


我是在出糧當天"寫"清楚 - 未來一個月的放假日期, 和是無得更改.

對住喜歡放假的番邦是要採取強硬態度, 免她得閒就話: 有朋自遠來, 要招呼狗友.


公爵府

積分: 28558

分享愛


19#
發表於 10-2-10 20:33 |只看該作者
黑面 ... 咁同佢一定冇情講~~

雖然工人早返係人情上幫左你, 但都唔可以因為咁, 就自己決定哂自己既放假時間~ 唔通佢話親戚黎探佢, 佢就可以問都唔問, 自己一次過連放4日假, 之後先補返放多左果d比你呀~
咁不如你同佢講, 呢個星期唔洗用工人, 叫佢自己放自己unpaid丫 :;pppp:

你唔好對佢咁好呀~ bb都未出世就冇大冇細, 第時有人質係佢手重得掂既~


寶石宮

積分: 262477

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


20#
發表於 10-2-10 22:26 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 15:24 發表
跟住佢今日就黑左一日面,我唔知佢會黑到幾時!

黑面?鬧佢講大話,無厘誠實,自把自為,無厘規矩,仲夠胆黑面?鬧到佢無地自容.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo