自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15837


1#
發表於 10-2-17 09:37 |只看該作者
好煩呀..想大家幫幫忙呢....要幫一個泰國人申請工作簽, 已搵左間簽証公司, 但所有文件都唔會幫我地做..要我地自己整比佢, 佢話最多幫我地改下...咁就大拿拿收左我地萬幾蚊了...我依家對住份野呆左....我完全未搞過...有冇邊位媽媽可幫下我手呀...唔該哂.


大宅

積分: 2614


2#
發表於 10-2-17 11:19 |只看該作者
原帖由 klm402 於 10-2-17 09:37 發表
好煩呀..想大家幫幫忙呢....要幫一個泰國人申請工作簽, 已搵左間簽証公司, 但所有文件都唔會幫我地做..要我地自己整比佢, 佢話最多幫我地改下...咁就大拿拿收左我地萬幾蚊了...我依家對住份野呆左....我完全未搞過.. ...



Try : http://www.immd.gov.hk/ehtml/eap.htm


伯爵府

積分: 15837


3#
發表於 10-2-17 12:37 |只看該作者
其實大慨要咩info要咩文件agent都有講我知了, 問題依家係我公司咩都冇, 咩都要我整, 我唔知點作,,所以想問下大家有冇類似既經驗可教下我路呢...thanks


大宅

積分: 2614


4#
發表於 10-2-17 14:42 |只看該作者
原帖由 klm402 於 10-2-17 12:37 發表
其實大慨要咩info要咩文件agent都有講我知了, 問題依家係我公司咩都冇, 咩都要我整, 我唔知點作,,所以想問下大家有冇類似既經驗可教下我路呢...thanks


無資料點作, 比份form個泰國人自己填, 虛報資料唔得喎


伯爵府

積分: 15837


5#
發表於 10-2-17 15:46 |只看該作者
所以我好頭痛呢....夾硬要整d文件出來..唔知點整好...對住d野只識發呆咋.

原帖由 lingma 於 10-2-17 14:42 發表


無資料點作, 比份form個泰國人自己填, 虛報資料唔得喎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo