立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15837
大宅
積分: 2614
原帖由 klm402 於 10-2-17 09:37 發表 好煩呀..想大家幫幫忙呢....要幫一個泰國人申請工作簽, 已搵左間簽証公司, 但所有文件都唔會幫我地做..要我地自己整比佢, 佢話最多幫我地改下...咁就大拿拿收左我地萬幾蚊了...我依家對住份野呆左....我完全未搞過.. ...
原帖由 klm402 於 10-2-17 12:37 發表 其實大慨要咩info要咩文件agent都有講我知了, 問題依家係我公司咩都冇, 咩都要我整, 我唔知點作,,所以想問下大家有冇類似既經驗可教下我路呢...thanks
原帖由 lingma 於 10-2-17 14:42 發表 無資料點作, 比份form個泰國人自己填, 虛報資料唔得喎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy