懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 664


1#
發表於 10-2-17 17:05 |只看該作者
定唔睇醫生唔食藥?


大宅

積分: 4826


2#
發表於 10-2-17 22:41 |只看該作者
原帖由 milybb 於 10-2-17 17:05 發表
定唔睇醫生唔食藥?


我遲下想睇中醫,我想調理好個身體


複式洋房

積分: 169


3#
發表於 10-2-17 23:13 |只看該作者
原帖由 sister4 於 10-2-17 22:41 發表


我遲下想睇中醫,我想調理好個身體


I will visit 西醫, cos usually doctor gives pills which 份量 is for baby, even u eat it, it's not heavy. 中醫 is too slow and depends on the guy who pick medicine for u is professional or not... so dangerous.


大宅

積分: 1147


4#
發表於 10-2-17 23:59 |只看該作者
我陀仔時大感冒, 又試過咳到甩肺~
睇左西醫, 好似好D~~


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


5#
發表於 10-2-18 00:27 |只看該作者
睇西醫,醫生會開d大肚婆都食得既藥架


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


6#
發表於 10-2-18 08:58 |只看該作者
我一直都睇開中醫
My Two Princess


別墅

積分: 764


7#
發表於 10-2-18 11:09 |只看該作者
我而家7個月, 我中西醫都有睇, 頭5個月都一路有睇中醫安胎, 但期間試過有感冒, 有次仲勁胃痛都有去睇過西醫, 始終西醫快好d, 孕婦有病唔同普通人, 一定唔可以拖, 西醫開d藥好安全, 通常唔洗食晒d藥已經好番晒....


別墅

積分: 726


8#
發表於 10-2-18 12:01 |只看該作者
由未跎bb開始,有唔舒服已經睇中醫,因為中醫d藥冇咁散,食左唔會攰.宜家有左,仲梗加keep住睇安胎.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo