懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1333


1#
發表於 10-2-17 21:13 |只看該作者
剛剛 check 到太太有左, 去左私家診所 check 同攞左封信. 如果想係東區醫院生, 係咪直接上去登記? 定係要先 download 張 form 再 fax 返去東區醫院?

定係去母嬰健康院登記.

(現在住將軍澳,但我媽媽住柴灣)


男爵府

積分: 7336


2#
發表於 10-2-17 22:05 |只看該作者
可以先fax 張form 去e 院,咁佢地會比個期你返去產檢,
直接登記都係填果張form,冇得即日產檢,無謂行多轉....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo