自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


1#
發表於 10-3-19 17:10 |只看該作者
請問一下,

到底紅酒, 白酒, 香檳會唔會過期 ge 呢??


係咪如果一直唔開佢, 擺佢係廚房個櫃度,
會唔會令佢地變壞呢?!?

請指教


公爵府

積分: 29804


2#
發表於 10-3-19 17:21 |只看該作者
原帖由 9594 於 10-3-19 17:10 發表
請問一下,

到底紅酒, 白酒, 香檳會唔會過期 ge 呢??


係咪如果一直唔開佢, 擺佢係廚房個櫃度,
會唔會令佢地變壞呢?!?

請指教

酒應該係唔會有過期的,不過如果存放得唔好就會壞,我聽d對酒有研究的朋友講,儲存紅酒, 白酒係要在一個特定既溫度同濕度(應該係較乾爽同埋陰涼的地方,所以我估廚房唔會係一個存酒既好地方),酒要平放,等d酒可以掂到個酒"質",等佢可以breath。
不過香檳我就唔清楚喇。

[ 本帖最後由 ume 於 10-3-19 17:23 編輯 ]


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


3#
發表於 10-3-19 17:26 |只看該作者
thank you


大宅

積分: 1137

醒目開學勳章


4#
發表於 10-3-19 17:53 |只看該作者
酒是會過期的。所謂過期,並不是如過期鮮奶般喝了壞肚皮,而是過了最佳、最成熟的時間,味道沒有之前的好。如果是好的紅酒,你可從internet或書(如Parker寫的bible)找到最佳時間,一般賣酒的都可告訴你支酒何時成熟。

酒存放得唔好,不管有沒有過期,味道都會變壞。

白酒和紅酒應存放在14至17度左,有些酒可能要更低溫一點。香港熱的時間多,㕑房個櫃,一般不會是理想存放地點。沒有酒櫃,就把酒平放在雪櫃吧!始終唔係太好,但如果支酒是平平地,不如用來煮餸啦,紅酒燴牛尾、白酒煮青口,都可以幾好味呀!


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-3-19 18:05 |只看該作者
我唔知會唔會過期
但早前我朋友佢買左2支紅酒,飲左一支,佢地覺得麻麻地好飲
咁另一支無飲到
點知唔記得一放就放左成3年
之後佢地試下有無變壞到
點知話好飲左好多呀.


公爵府

積分: 29804


6#
發表於 10-3-19 18:05 |只看該作者
原帖由 bsf 於 10-3-19 17:53 發表
酒是會過期的。所謂過期,並不是如過期鮮奶般喝了壞肚皮,而是過了最佳、最成熟的時間,味道沒有之前的好。如果是好的紅酒,你可從internet或書(如Parker寫的bible)找到最佳時間,一般賣酒的都可告訴你支酒何時成熟。

酒存放得 ...


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


7#
發表於 10-3-19 18:14 |只看該作者
thx


大宅

積分: 1137

醒目開學勳章


8#
發表於 10-3-19 18:29 |只看該作者
酒要到成熟期味道才會最好,之前或之後都會差啲。同時都要看看decant有沒有做好,有些酒要decant幾小時,讓它呼吸好,味道才對勁。我飲過一支紅酒,decant了兩小時,再同朋友花了兩小時喝光,真可做到每次進口的味道都有些不同呢!



原帖由 kellyly 於 10-3-19 18:05 發表
我唔知會唔會過期
但早前我朋友佢買左2支紅酒,飲左一支,佢地覺得麻麻地好飲
咁另一支無飲到
點知唔記得一放就放左成3年
之後佢地試下有無變壞到
點知話好飲左好多呀. ...


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


9#
發表於 10-3-19 20:43 |只看該作者
哇, 真係好有學問!!

我果 d 係 cheap 野黎嫁咋!!


我諗住香檳就好 少少, 唔知將支香檳一直 keep 係雪櫃得唔得呢?!?


大宅

積分: 1137

醒目開學勳章


10#
發表於 10-3-19 21:28 |只看該作者
香檳要凍飲,放雪櫃都好。


大宅

積分: 2842


11#
發表於 10-3-19 21:41 |只看該作者
香檳大概12~13度飲就最好, 太凍或太暖個味就差D, 可以試試.


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


12#
發表於 10-3-20 21:54 |只看該作者
明白, 聲橋

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo