家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2594

好媽媽勳章


1#
發表於 10-3-23 11:21 |只看該作者


伯爵府

積分: 16272


2#
發表於 10-3-23 13:16 |只看該作者
抽濕后膠袋密封儲存,最好少買為妙,華南地地區好易長霉。


別墅

積分: 747


3#
發表於 10-3-24 09:51 |只看該作者
我個衣櫃已經有抽濕器, 但都系有霉


原帖由 gorky 於 10-3-23 13:16 發表
抽濕后膠袋密封儲存,最好少買為妙,華南地地區好易長霉。


伯爵府

積分: 16272


4#
發表於 10-3-28 11:26 |只看該作者
[quote]原帖由 落花生 於 10-3-24 09:51 發表
我個衣櫃已經有抽濕器, 但都系有霉


原因衣櫃密封不好,抽濕作用不大.或考慮購置大型防潮櫃(放相機的)把手袋,皮衣,膠質衣服全放進去,設定濕度55-60度肯定無問題.


大宅

積分: 1515


5#
發表於 10-4-20 03:18 |只看該作者
原帖由 亞迎 於 10-3-23 11:21 發表


買奇偉clear colour Mink wax可除漬清潔,抹後吹一晚再放入膠掛衣袋就ok.櫃內要放吸濕器or、煤呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo