嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 22170

BK Milk勳章


1#
發表於 10-2-20 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4120


2#
發表於 10-2-20 13:21 |只看該作者
原帖由 catthien 於 10-2-20 11:11 發表
仔仔9個月大, 尋晚6點幾開始發燒38.9, 無其他唔舒服, 俾左退燒藥佢食好左d, 但4個鐘後都有燒咁我10點再俾佢食, 到零晨2點幾佢喊醒再check都係燒, 咁再俾左藥水佢食, 都而家都持續燒, 咁係唔係而家要即刻睇醫生呢??? ...


當然要睇醫生la,發燒係一個警號,我囡囡上個月都係咁,睇完醫生,原來佢喉嚨發炎


禁止訪問

積分: 22170

BK Milk勳章


3#
發表於 10-2-21 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4120


4#
發表於 10-2-21 14:22 |只看該作者
原帖由 catthien 於 10-2-21 12:04 發表
尋日仔仔都係發燒38.8, 帶左去睇醫生, 去到37.幾度, 醫生話佢小小感冒, 尋晚開始食左藥, 測住體溫, 都係燒, 今朝5點幾又喊醒, 再check39.1, 唉....即刻再俾藥同奶佢食, 訓左一陣都係個頭好熱, 9點幾又食多次藥, 但 ...


唔洗太擔心喔,bb發燒通常會3-4日,你仔仔唔算高燒,只要有燒就食退燒藥,多飲水,訓多d,好快就冇事,你可以貼退熱貼係額頭仔到,會舒服d架,記緊多飲水


大宅

積分: 1376


5#
發表於 10-2-21 17:17 |只看該作者
耳探我覺得唔係好準, 試下肛探, 我試過同呀女耳探同時肛探, 好奇怪,肛探溫度較低,另外退熱貼貼在腋下退得較快


大宅

積分: 2720


6#
發表於 10-2-23 13:47 |只看該作者
会唔会是出玫瑰疹?上个月我囡都是发烧三四日,去到40度,后尾发现原来是出玫瑰疹


複式洋房

積分: 165


7#
發表於 10-2-23 15:54 |只看該作者
我個仔上星期又係間斷咁燒左2日2夜, 第三日退燒後就發現個肚出紅點, 跟住全身都出玫塊疹, 要等差唔多要4-5至完全消失.

如果到第3/4日都係咁燒而唔係出疹, 就睇醫生穩陣d喇.


禁止訪問

積分: 22170

BK Milk勳章


8#
發表於 10-2-24 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo