興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2948


1#
發表於 10-3-1 13:12 |只看該作者
請問各大大, 點可以用 iphone 3gs 睇 ip cam??
如題, 是否要 install java???
因我係用 ie 入 http://xxxxxxxxx 咁去睇架~
唔得, 是否要裝返個 software 去睇先得?

請各大大指教, thanks!!!!


大宅

積分: 2537


2#
發表於 10-3-1 14:21 |只看該作者
你用邊隻cam?
我用DLINK, 之前都試過就咁safari開自己電腦睇cam條link, 但係login哂都睇唔到既.
跟住我打去DLINK hotline問, 佢叫我download隻apps, 叫 "CAM VIEWER" (盛惠USD3.99), 自己輸入返d資料, 就睇到啦.
不過佢個原理係每隔最少0.1秒就refresh畫面, 所以你睇到既係好似窒既video咁囉, 同埋無聲&你唔可以郁個鏡頭,但我去街都望到, 已經好好了.


原帖由 OsingingO 於 10-3-1 13:12 發表
請問各大大, 點可以用 iphone 3gs 睇 ip cam??
如題, 是否要 install java???
因我係用 ie 入 http://xxxxxxxxx 咁去睇架~
唔得, 是否要裝返個 software 去睇先得?

請各大大指教, thank ...


大宅

積分: 2948


3#
發表於 10-3-1 14:35 |只看該作者
原帖由 ecec 於 1-3-2010 02:21 PM 發表
你用邊隻cam?
我用DLINK, 之前都試過就咁safari開自己電腦睇cam條link, 但係login哂都睇唔到既.
跟住我打去DLINK hotline問, 佢叫我download隻apps, 叫 "CAM VIEWER" (盛惠USD3.99), 自己輸入返d資料, 就睇到啦.
不 ...


係呀, 我都係開 website 再入 ip 再 login, 呢 d step 都去到晒, 都同你一樣係 Dlink 架, 又係睇唔到囉, 咁等我都 try下 dl 個 cam viever 先!

真係唔該晒你, 睇到都已經好好啦, 安心好多既~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo