立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2948
積分: 2537
原帖由 OsingingO 於 10-3-1 13:12 發表 請問各大大, 點可以用 iphone 3gs 睇 ip cam?? 如題, 是否要 install java??? 因我係用 ie 入 http://xxxxxxxxx 咁去睇架~ 唔得, 是否要裝返個 software 去睇先得? 請各大大指教, thank ...
原帖由 ecec 於 1-3-2010 02:21 PM 發表 你用邊隻cam? 我用DLINK, 之前都試過就咁safari開自己電腦睇cam條link, 但係login哂都睇唔到既. 跟住我打去DLINK hotline問, 佢叫我download隻apps, 叫 "CAM VIEWER" (盛惠USD3.99), 自己輸入返d資料, 就睇到啦. 不 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy