自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 119115

王國長老


1#
發表於 10-3-7 14:22 |只看該作者
1)份量唔多但質素高,精緻美味既食物(僅夠飽肚)

2)大大份既餐不過好一般茶餐廳質素


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 10-3-7 14:26 |只看該作者
如果差不多價錢,你會點揀?


1)份量唔多但質素高,精緻美味既食物(僅夠飽肚) - 會揀,但一年一次半次, 叫食過

2)大大份既餐不過好一般茶餐廳質素 - 會揀,經常


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


3#
發表於 10-3-7 14:27 |只看該作者
I choice NO 1


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-3-7 14:27 |只看該作者
1)又可飽肚又可養眼
2)咁大份做乜喎,食得哂咩


男爵府

積分: 6114

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-3-7 14:27 |只看該作者
原帖由 edea 於 10-3-7 14:22 發表
1)份量唔多但質素高,精緻美味既食物(僅夠飽肚)

2)大大份既餐不過好一般茶餐廳質素


好肚餓時揀2, 如果唔係就一定揀1啦.


王國長老

積分: 119115

王國長老


6#
發表於 10-3-7 14:33 |只看該作者
我會揀1,近年真係開始步入中年,覺得唔好再食咁飽,發福得好快啊寧願好味但唔駛太大份。

如果出去食飯,記得就叫"少飯"。

照鏡又好down,開始有少少雙下巴,真係好down呀。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 10-3-7 14:40 |只看該作者
一個人食 或特登出街食,會揀 1

平時返工食 lunch會揀2, 因為我習慣帶個膠盒出去食lunch, 留起一半比老公 late tea.

**

原帖由 edea 於 10-3-7 14:22 發表
1)份量唔多但質素高,精緻美味既食物(僅夠飽肚)

2)大大份既餐不過好一般茶餐廳質素


別墅

積分: 593

好媽媽勳章


8#
發表於 10-3-7 14:43 |只看該作者
choose #1.

多食唔曬, 又浪費.

份量雖少, 但滿足.


大宅

積分: 2118


9#
發表於 10-3-7 14:53 |只看該作者
我都會揀1, 人大了要求也相對高了, 有得揀當然揀有質素的啦

樓主, think positively, 發福=又發又幸福, 我都好想呀


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 10-3-7 14:54 |只看該作者
原帖由 CML2006 於 7/3/2010 14:40 發表
一個人食 或特登出街食,會揀 1

平時返工食 lunch會揀2, 因為我習慣帶個膠盒出去食lunch, 留起一半比老公 late tea.

**


嘩~~妳真係一個好老婆呀~~

比我呢,自己一個就no 1~~
但同個女一起就no 2 ~~~
一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~


水晶宮

積分: 50254


11#
發表於 10-3-7 14:55 |只看該作者

回覆 1# edea 的文章

我哋食嘢重質, 所以選1.

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


水晶宮

積分: 72983

2024年龍年勳章


12#
發表於 10-3-7 14:57 |只看該作者
choice 1.
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 53641

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


13#
發表於 10-3-7 14:59 |只看該作者
1...
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


水晶宮

積分: 50254


14#
發表於 10-3-7 14:59 |只看該作者
我而家心境同妳一樣, 不過我唔係步入, 而係已經入咗中年一段時間
原帖由 edea 於 10-3-7 14:33 發表
我會揀1,近年真係開始步入中年,覺得唔好再食咁飽,發福得好快啊寧願好味但唔駛太大份。

如果出去食飯,記得就叫"少飯"。

照鏡又好down,開始有少少雙下巴,真係好down呀。 ...

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


王國長老

積分: 119115

王國長老


15#
發表於 10-3-7 14:59 |只看該作者
mosibaby:

多謝,可惜銀包冇乜發福

要面對自己步入中年,心理上未接受得好。

有少少諗過打botox添,但真係怕變蠟像人,諗下而已,唔敢真係做。

連食餐飯,我都有咁多聯想,見到人讚d飯夠大碟,我竟然諗我唔想食咁大碟,冇條件食咁多啦。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 119115

王國長老


16#
發表於 10-3-7 15:01 |只看該作者
cindyc:

"我哋食嘢重質, 所以選1."-> 我都係。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 119115

王國長老


17#
發表於 10-3-7 15:04 |只看該作者
開呢個topic時我諗住冇人會覆我,好無聊咁,下過心情幾抑鬱,見到食物就太多聯想。

多謝你地聽我廢up。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


翡翠宮

積分: 97287


18#
發表於 10-3-7 15:17 |只看該作者
of couse 1 la~
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 13997

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 10-3-7 15:23 |只看該作者
我都會揀NO.1..要對自己好d


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 10-3-7 15:28 |只看該作者
Of course No. 1 ~~

I am 葉一南 fans ~~ 要省不如不吃 ~~
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo