自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


1#
發表於 10-3-9 18:35 |只看該作者
我囡囡20個月大...
最近成日唔肯係potty便便...

成日疴落條片片到, 但疴落條片片到佢又疴得唔多...
呢幾日唔知係咪太熱氣, 成日疴得一粒仔(得手指尾咁大粒)

跟住豆佢疴potty佢又唔肯痾...

請問有乜方法可train下佢呀..

另外20月除左開奶茶外, 佢仲可以飲乜涼茶架?


男爵府

積分: 6751

好媽媽勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-3-9 19:41 |只看該作者
我當初見到佢想去便便就即刻抱佢去廁所,去多幾次佢自己就識講,有時佢2~3日無得去,我就放佢自己坐廁所

我囡都唔多飲水,有時比蜜糖水(當然係好淡),蕙米水,或者會比支裝馬蹄呢D飲品


珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-3-9 20:08 |只看該作者
我一星期比一次開奶茶
仲會煲一次竹蔗茅根
我個女歲半


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 10-3-9 20:33 |只看該作者
我多數煲紅蘿蔔+竹庶+馬蹄, 但一定唔會落茅根, 因為茅根好涼.....


大宅

積分: 2616

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-3-9 21:54 |只看該作者

回覆 1# 2heiBBmama 的文章

市面有d開奶茶可以一包包買自己堡/沖劑亦都有.主要係清熱便便暢順d


禁止訪問

積分: 3292


6#
發表於 10-3-10 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo