母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1317


1#
發表於 05-4-11 21:04 |只看該作者

急:點斷奶(唔好意思係度開呢個topic)

各位媽咪
我已努力左四個月,但實在無能為力,依然好少奶,依家想斷左佢,但飲了淡豆鼓了,依然好痛,忍唔住半夜pump左佢,但驚會有乳線炎,請問點做好 ?-(


大宅

積分: 1868

醒目開學勳章


2#
發表於 05-4-11 22:20 |只看該作者

Re: 急:點斷奶(唔好意思係度開呢個topic)

飲豬潤水啦 同埋你去中藥店揀回奶荼啦 and 千其唔好泵出黎呀 你一路泵佢一路造奶架 我都谷到滴出黎(維持成4日) 之後都好谷 好痛 不過第5日就無滴 但係都到而家成12日啦 先叫就好

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo