自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2333


1#
發表於 10-3-6 16:04 |只看該作者
要換晒屋企兩張床,所以要買過d床褥,
想問下邊隻牌子床褥舒服呢?
軟硬適中,for 大人&小朋友~~

又或者邊隻床褥唔好,千祈唔好買呢?
thanks


大宅

積分: 2333


2#
發表於 10-3-7 13:34 |只看該作者
有無人幫幫手?


水晶宮

積分: 55644


3#
發表於 10-3-7 13:50 |只看該作者
我只用過兩只牌子...雅蘭同席夢思...除左價錢...我自己就覺得冇咩分別...不過朋友用緊席夢思最貴果只系列...勁厚身果D...巨話掂WOR...
少奶奶的身份,丫頭的命...


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


4#
發表於 10-3-7 14:43 |只看該作者
I use 雅蘭'super gold' for 10 yrs and just buy a new one 雅蘭'beauty' for 2 weeks. so far so good.
I buy 雅蘭 because price is OK and my last one used 10 yrs is still OK, I change because I want a softer one.
beauty軟, super gold硬


大宅

積分: 2333


5#
發表於 10-3-7 14:52 |只看該作者
thx!


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 10-3-8 16:11 |只看該作者
愛皇健都唔錯.


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


7#
發表於 10-3-8 17:05 |只看該作者
I used Airland and "Aufarbo". Both good. I think Seahorse is cheaper and ok gar.


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 10-3-8 17:18 |只看該作者
揀床褥時試果少少時間,真係好易揀錯,我用愛皇健IWC系列,差小小價錢,早知買席夢思好過!


侯爵府

積分: 22929

好媽媽勳章


9#
發表於 10-3-8 17:21 |只看該作者
Sinomax 都幾好!


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 10-3-8 17:22 |只看該作者
大人用席夢思,小朋友用海馬....

席夢思真係超級正,大肚時瞓都絶無腰痛... 所以我搬新屋買床架明明可以要六呎,但因為我張席夢思,都繼續買返五呎床架...


大宅

積分: 1645


11#
發表於 10-3-8 17:32 |只看該作者
Sealy床褥大部份五星級酒店都選用


大宅

積分: 1645


12#
發表於 10-3-8 17:33 |只看該作者
Sealy床褥大部份五星級酒店都選用


禁止訪問

積分: 7614


13#
發表於 10-3-8 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


14#
發表於 10-3-8 17:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2333


15#
發表於 10-3-8 18:45 |只看該作者
sealy大約幾錢呢?


子爵府

積分: 14859


16#
發表於 10-3-8 18:46 |只看該作者
原帖由 happy168 於 8-3-2010 17:36 發表
我兩公婆及囝囝都係用"SEALY"


ME TOO (HOTEL DELUXE , EXCELLENT)


男爵府

積分: 5886


17#
發表於 10-3-8 19:18 |只看該作者
我都用SEALY, 正呀!! 真係唔想起身GA!!


別墅

積分: 679


18#
發表於 10-3-8 21:32 |只看該作者
I use Kingkoil, very good.


大宅

積分: 4826


19#
發表於 10-3-8 22:26 |只看該作者
係囉,我都想知呀,SEALY大約幾$呀?邊度有得賣架?


伯爵府

積分: 15377


20#
發表於 10-3-8 23:21 |只看該作者
原帖由 sister4 於 10-3-8 22:26 發表
係囉,我都想知呀,SEALY大約幾$呀?邊度有得賣架?
我都好想知呀,我近排同c6都搵緊床褥~
大b駿逸細b駿晞

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo