自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 10-3-10 23:03 |只看該作者
有冇人會向觀音借庫...!!!!





我聽日放工就去....!!!!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 10-3-10 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


3#
發表於 10-3-10 23:23 |只看該作者
去左六年, 次次都凌晨去, 但今年太凍了~ 想聽日先去, 想問下聽日下午時份會唔會仲係好多人排隊架?


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


4#
發表於 10-3-10 23:29 |只看該作者
原帖由 Icy_babe 於 10-3-10 23:03 發表
有冇人會向觀音借庫...!!!!





我聽日放工就去....!!!!



我自己就唔會去借庫, 不過我忽發其想...

叫D菲傭/印傭去問觀音借庫囉! 一借就閒閒地幾千萬, 又唔計息, 又冇人追債.....


男爵府

積分: 7798


5#
發表於 10-3-10 23:31 |只看該作者
原帖由 Teresa 於 10-3-10 23:29 發表


我自己就唔會去借庫, 不過我忽發其想...

叫D菲傭/印傭去問觀音借庫囉! 一借就閒閒地幾千萬, 又唔計息, 又冇人追債.....



咁咪發咗個菲傭/印傭????

等佢請你打工呀????


男爵府

積分: 7798


6#
發表於 10-3-10 23:32 |只看該作者
原帖由 sumlam 於 10-3-10 23:23 發表
去左六年, 次次都凌晨去, 但今年太凍了~ 想聽日先去, 想問下聽日下午時份會唔會仲係好多人排隊架?


我舊年第一年借......

放工5:00...拿拿林「飛的」去....

好趕架....不過都趕得切


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 10-3-10 23:49 |只看該作者
我聽日攞咗半日假,唔知大家去邊間借呢??
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


洋房

積分: 199


8#
發表於 10-3-10 23:50 |只看該作者

同佛教無關囗架

原帖由 Icy_babe 於 10-3-10 23:03 發表
有冇人會向觀音借庫...!!!!





我聽日放工就去....!!!!


男爵府

積分: 7798


9#
發表於 10-3-11 20:18 |只看該作者
WOW..借咗勁多...

係舊年三倍...






大宅

積分: 1934


10#
發表於 10-3-11 20:20 |只看該作者
個個都借,咪好易發達!


伯爵府

積分: 16353


11#
發表於 10-3-11 22:48 |只看該作者
有個希望呀嗎
原帖由 lemonleaf 於 10-3-11 20:20 發表
個個都借,咪好易發達!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo