跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2388


1#
發表於 10-3-12 17:14 |只看該作者
剛開始俾米糊BB食,純米糊(用奶開),請問幾時可以俾南瓜蓉BB食?係咪加落米糊度? 幾時可以用糊仔代替一餐?


大宅

積分: 1382


2#
發表於 10-3-13 22:30 |只看該作者
6mth 只可以食香蕉、蘋果、梨、木瓜、桃~

水果可以蒸10-15分鐘之後再磨蓉, 再加入米糊, 加1/2 tsp就夠喇。

在愛中成長,才懂愛別人!成長短片  成長拾趣

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo