在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1272


1#
發表於 10-3-14 23:31 |只看該作者
返工又忙, 回家又要湊仔. 我班朋友當中多數唔生bb, 搞到自己既仔女無咩同年紀小朋友來往. 我唯有去識網上媽媽, 比我識到啦, 始終網上唔同自己朋友, 成班好現實. 有荀野介紹時就同妳聯絡. 知道無荀野時, 就咩都唔預我, 玩完又要向妳提起有幾好玩. 仲share相片比妳睇, 妳地都去完咯, 我個心真係好唔開心.

佢地有些人仲講到明, 為左仔女有多個朋友先識既. 仲話, 識個搞手咪得咯, 其他人駛咩識呀 可能我內向, 少話題. 又做唔到搞手. 加上返工常加班, 何來有時間走去搵著數野益心佢地呢? 我都唔明佢地何來咁多時間唔駛湊仔及返工做野嗎?

學校既家長我又好難識. 少接放學, 有時抽空接放學, 主動同人打下招呼. 人家又好冷淡唔同妳講野, 唉....

自己朋友無仔女, 叫佢地出來玩, 佢地都覺悶. 始終人家無細路仔, 網上媽媽及同學仔媽媽又難識到投契. 我覺得生完仔女後. 自己真係咩朋友都無晒咁, 好孤單


男爵府

積分: 5658


2#
發表於 10-3-15 01:23 |只看該作者
原帖由 kantanjin 於 10-3-14 23:31 發表
返工又忙, 回家又要湊仔. 我班朋友當中多數唔生bb, 搞到自己既仔女無咩同年紀小朋友來往. 我唯有去識網上媽媽, 比我識到啦, 始終網上唔同自己朋友, 成班好現實. 有荀野介紹時就同妳聯絡. 知道無荀野時, 就咩都唔預 ...
你何必唔高興, 人與人之間相處不是一樣容易的事, 只要自己唔好咁計較,就可以識到新朋友......., 便何況你在公司可能好忙, 但其實有d公司好冇嘢做格.....我個friend間公司咪就系咁囉.....可以在公司上網tim..


大宅

積分: 2556


3#
發表於 10-3-15 11:46 |只看該作者
既然呢班唔啱KEY, 識過另外架啦, 你住邊呀?


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


4#
發表於 10-3-15 11:54 |只看該作者
其實我睇見我去開嗰個媽媽會, d grouping 都轉過幾次.. 阿仔得嗰3歲, 好多都唔再搞公開活動, 變圍內活動
我覺得無乜問題.. 咁玩開啱傾嗰班就當然成日見, 唔會再預其他人..

我e+都係得一個媽媽叫熟d, 其他嘅, 都有幾個, 有時會出嚟吹水, 久唔久會有d小朋友活動咁囉~
唔可以expect太多, 人人諗嘅嘢唔同.. 就算住响隔離座, 個仔大我嗰個一日嘅, 都可以乜都唔搵我.. 我諗, 做朋友講緣份嘅~



大宅

積分: 1272


5#
發表於 10-3-18 00:06 |只看該作者
原帖由 小曳人 於 10-3-15 11:54 發表
其實我睇見我去開嗰個媽媽會, d grouping 都轉過幾次.. 阿仔得嗰3歲, 好多都唔再搞公開活動, 變圍內活動
我覺得無乜問題.. 咁玩開啱傾嗰班就當然成日見, 唔會再預其他人..

我e+都係得一個媽媽叫熟d, 其他嘅, 都有 ...


yes, 那班人就係自己圍內玩, 其實去到大型聚會, 佢地都係分派系傾計. 我呢些少出來的, 就當妳透明. 大合照都要走晒部份人, 佢地圍內影. 好怪. 根住又要同妳share photo話好好玩. 咁我都明白. 是實太多人又真係好麻煩. 但既然圍內玩既, 就唔好再搞大型既聚會, 亦都唔好繳請其他媽媽 (好似我呢些冷門) 去參加呢~

咁岩既, 有個媽媽又係同我住旁邊那座. 成日佢話以後一齊玩啦. 但實際呢, 咩都唔預我, 唔緊要. 有時有些聚會大家都有份出席, 咁我約埋佢一齊去我唔覺得有問題. 兩次都係得我主動約, 但佢兩次都有藉口話唔好一齊去, 佢要去買野, 行街先, 總之各自去啦. 有時大家媽媽買左野, 又係佢話邊日找佢取件. 到我找佢約時間取, 佢就即話放在我信箱叫我自己去取啦. 我天真到正想開口話不如約係埋一齊食飯取啦, 好在無出到聲. 唔係我真係燶爆呢


大宅

積分: 3596


6#
發表於 10-3-18 09:58 |只看該作者
好奇問下, 你地係邊度識到一大班既媽咪架? 仲有定期活動? bk?


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


7#
發表於 10-3-18 11:59 |只看該作者
其實,我就覺得, fd唔fd到好睇緣份,同埋都好睇個人性格, 有d人好鍾意埋堆,搞小圈子,但有d人慢熱就比人內向感覺
d人係大圍活動fd咗,好自然會走埋一堆架啦, 其實如果唔啱傾,我會情願唔出席嗰d大圍活動
我又唔覺得小朋友無一d 學校以外的朋友係一件咩事, 我地以前d阿媽個個做野,都唔會帶我地週街咁識人架啦,返學自然會識到同年又啱傾的朋友仔
唔好太在意呢d事, 有時間, 我情願同daddy一家週圍去玩見識多d啦...


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


8#
發表於 10-3-18 12:41 |只看該作者
原帖由 happyritamama 於 10-3-18 09:58 發表
好奇問下, 你地係邊度識到一大班既媽咪架? 仲有定期活動? bk?


跟小朋友出世嘅月份嘅媽媽會囉!
我熟嗰班, 係由大肚開始吹水架喇!


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


9#
發表於 10-3-18 12:47 |只看該作者
其實就算有時約出嚟, 我都覺得煩.. 個個小朋友嘅習慣都唔同, 我個仔唔瞓會發癲, 但係出親街就唔願瞓, 所以約親pm就唔好預我, 我要一早出動嘅, 但係好多人就瞓到10點, 要11-12點先出門口.. 點就呢?!
我隻佬又唔鍾意social.. 唔鍾意見到一大班人嘅.. 所以拒絕人多咗就自然無人搵啦..


大宅

積分: 1272


10#
發表於 10-3-19 00:45 |只看該作者
原帖由 小曳人 於 10-3-18 12:47 發表
其實就算有時約出嚟, 我都覺得煩.. 個個小朋友嘅習慣都唔同, 我個仔唔瞓會發癲, 但係出親街就唔願瞓, 所以約親pm就唔好預我, 我要一早出動嘅, 但係好多人就瞓到10點, 要11-12點先出門口.. 點就呢?!
我隻佬又唔鍾意so ...


哈哈, 我仔仔就扭擦牙, 扭著衫, 扭呢樣扭個樣加埋都成一小時都出唔到門口, 無錯呀, 我都好少亦都唔敢去主動約人, 廢事遲到令人等.


大宅

積分: 1272


11#
發表於 10-3-19 00:50 |只看該作者
原帖由 boobecky 於 10-3-18 11:59 發表
其實,我就覺得, fd唔fd到好睇緣份,同埋都好睇個人性格, 有d人好鍾意埋堆,搞小圈子,但有d人慢熱就比人內向感覺
d人係大圍活動fd咗,好自然會走埋一堆架啦, 其實如果唔啱傾,我會情願唔出席嗰d大圍活動
我又唔覺得小朋友 ...


多謝妳既意見分析.

但係學校, 可能佢地仲細啦. 我見到細路個個都玩得開心. 但父母就串唔同妳傾計. 有點唔開心. 因為想與同學仔既父母溝通一下~

真係睇緣份, 其實細路仔只係愛同爸媽去公園玩一餐. 唔識既人佢都玩得好開心. 我家陣都多數去樓下公園算數.


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


12#
發表於 10-3-19 09:26 |只看該作者
係呀, 你都講得啱架, 細路仔其實有爸爸媽媽肯帶下佢去公園, 玩下食下野, 佢地已經好開心
至於有無朋友仔, 好似言之尚早...

另外, 同學仔媽咪呢d野, 其實同你上網識人道理人樣, 都係要擺時間落去, 有時間d人咪容易識到朋友囉
好似我地呢d在職媽媽係難d架啦 , 但又唔需要太在意既



原帖由 kantanjin 於 10-3-19 00:50 發表


多謝妳既意見分析.

但係學校, 可能佢地仲細啦. 我見到細路個個都玩得開心. 但父母就串唔同妳傾計. 有點唔開心. 因為想與同學仔既父母溝通一下~

真係睇緣份, 其實細路仔只係愛同爸媽去公園玩一餐. 唔識既人佢都 ...


男爵府

積分: 7003


13#
發表於 10-3-19 10:23 |只看該作者

回覆 1# kantanjin 的文章

我覺得與妳很相似, 返工又忙, 回家又要湊仔. 我班朋友當中都有小朋友, 不過她們都是全職媽媽, 所以需從前是很要好的朋友, 但現在, 而且大家教小朋友方式有點不同, 另外同學仔媽媽, 我們都有寒暄幾句, 不過我其實是很想多交留, 可惜, 不會如我所想, 我唯一較好的是我們每個星期天都可family day, 而且我是有兩個小朋友, 所以她們都很enjoy.


男爵府

積分: 9887

好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋


14#
發表於 10-3-19 11:03 |只看該作者
我地在職媽媽真系時間有限, 一放工放假都要親子啦, 無時間social, 唯有系BK soical啦!


大宅

積分: 3675

好媽媽勳章


15#
發表於 10-3-19 11:25 |只看該作者
小朋友返左學大d自然有佢地圈子架, 唔使太在意bb時幫佢地找朋友

我成日覺得一多女人圍埋就是非多(如不太熟更加唔會social), 有幾個可真係做到朋友, 我鍾意同番自己好朋友 / 親人gathering....


男爵府

積分: 7003


16#
發表於 10-3-19 11:55 |只看該作者
我現在想, 待小朋友大點, 我便去興趣班, 識d志趣相投的人做朋友, 期待中


大宅

積分: 1272


17#
發表於 10-3-20 00:03 |只看該作者
原帖由 lam0903 於 10-3-19 10:23 發表
我覺得與妳很相似, 返工又忙, 回家又要湊仔. 我班朋友當中都有小朋友, 不過她們都是全職媽媽, 所以需從前是很要好的朋友, 但現在, 而且大家教小朋友方式有點不同, 另外同學仔媽媽, 我們都有寒暄幾句, 不過我其 ...


妳朋友有仔女咪好咯,我大部份朋友都唔生, 我老公又返shift, family day較少咯.

另外我有位舊同學有女, 佢個女都大個, 但如妳說,大家教既方式唔同, 我都怕左佢個女, 唉...我都明白妳所講既野.


大宅

積分: 1272


18#
發表於 10-3-20 00:07 |只看該作者
原帖由 boobecky 於 10-3-19 09:26 發表
係呀, 你都講得啱架, 細路仔其實有爸爸媽媽肯帶下佢去公園, 玩下食下野, 佢地已經好開心
至於有無朋友仔, 好似言之尚早...

另外, 同學仔媽咪呢d野, 其實同你上網識人道理人樣, 都係要擺時間落去, 有時間d人咪容易識 ...


謝謝妳既意見.

係架. 事實日日接放學既話都會識到相熟一至兩個媽媽既. 無錯都係同網上媽媽一樣, 有時間就有朋友做, 無時間就out !

我都好想同親人及朋友gathering, 奈何朋友無仔女多, 親人又成日話唔得閒. 所以先有感而發.

Anyway, tks ~


男爵府

積分: 7447

畀面勳章


19#
發表於 10-3-20 00:22 |只看該作者
我係在職媽媽, 我都有呢個問題呀, 之前都join過一0的大型0既function, 可能性格問題, 埋唔到堆, 之後都無同其他媽媽聯絡, 但我又無乜所謂, 而家阿仔返學, 由得佢自己去識朋友仔囉, 我發覺人大左要去維繫一0的新0既友誼係好難0既事, 我都唔會勉強自己特別去識一0的媽媽朋友, 順其自然就最好了.


別墅

積分: 600


20#
發表於 10-3-20 10:13 |只看該作者
原來吾止自已覺得寂寞,朋友真是要講緣份,單身時會同一樣係單身既朋友傾心事,行街,未婚前會一班人去玩,婚後有左小朋友,仍然冇拍拖既好朋友會變得生疏,甚至疏遠你,話估我要湊仔吾會得閑,其他玩開既朋友有節目時推得幾次,亦吾再搵你,只會間中出來食下dinner. 剩下大家都結了婚有小朋友的都是電聯多,其實自已又真係先顧小朋友, Sat & Sun 一定family day. 平日放工都趕快回家,冇時間同人建立友誼,或者等小朋友大左有佢地自已的生活圈子,我就可以找朋友.而家既朋友係老公,仔仔同家人.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo