爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15536


1#
發表於 05-4-12 17:45 |只看該作者

我老公係咪痴左?

各位bk的爸爸請賜教.....

我老公尋晚無lala搵晒佢d老番四仔出黎, 話要courier俾佢係美國既同事, 我叫老公唔好做d犯法野. 佢個同事肯用自己dhl a/c由receiver付費, 老公就以為就算有乜事都唔會"上身"(老公仲打算叫courier係公司pick up package), 如果唔係就由我公司pick up!!!!

我同佢分析係可以check到sender, 犯左法, 公司可以即抄
, 仲要俾人笑佢sent四仔 (我都唔知佢個同事係乜人, 點知係咪有人有心叫佢做完反過來害佢.....), 佢個supervisor已經唔多重用老公. 屋企好需要佢既支持, 我真係唔想有機會發生d咁既事.......

各位bk爸爸, 我的想法是否多餘? 我應該怎辦?


大宅

積分: 4341


2#
發表於 05-4-12 23:56 |只看該作者

Re: 我老公係咪痴左?

應叫佢留翻自己再重温用


伯爵府

積分: 15536


3#
發表於 05-4-13 09:52 |只看該作者

Re: 我老公係咪痴左?

老公終於唔寄, 我放心晒lu.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo