自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2173


1#
發表於 10-3-22 23:15 |只看該作者
岩岩今日開始用就有己經發生問題.
佢個"3" 既 NOKIA Usb Modem
用唔夠30分鐘就好熱好燙手.
打去熱線永遠都無人聽.
輪到打通咗.個CS就叫我拎返去NOKIA既維修中心.
有無搞錯呀. 有問題既嘢就唔好比我啦.
谷鬼氣 搞咗好耐先開到台.仲要係今晚10先開到.
岩岩用就發生咁既嘢. 有無搞錯呀.
可否到消費者委員會折訴呢?


[ 本帖最後由 VIRUS 於 10-3-22 23:45 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo