家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8244


1#
發表於 10-4-19 14:55 |只看該作者
新居想鋪地磚, 睇過一D木紋地磚, 個樣係好靚, 但摸上去好 "鞋", 請問會不會很難打理? 拖地時會否很吃力?


別墅

積分: 617


2#
發表於 10-4-19 19:59 |只看該作者
「鞋」 即係拖地濕水時無光面咁冼!!! 如果有小朋友係會比較安全d!! 同埋仿真度高d, 因木紋本身係有質感的, 所以會鞋手!! 但打理方法一樣係咁easy!!
我有3個小朋友, 但間屋向海潮濕,cf話鋪唔到木地板, 無缝更加博唔過, 咁我同老公都鍾意木色夠自然又襟興...我地都揀左d鞋手同摸落有d啜手, 咁會無咁冼,安全d!!!

原帖由 emmyfok 於 10-4-19 14:55 發表
新居想鋪地磚, 睇過一D木紋地磚, 個樣係好靚, 但摸上去好 "鞋", 請問會不會很難打理? 拖地時會否很吃力?


男爵府

積分: 8244


3#
發表於 10-4-20 00:12 |只看該作者
謝謝你的回覆!
我都覺得現時木紋磚仿真度真係好高, 但我就擔心拖地要好用力, 又驚會藏塵...

原帖由 samyanchi 於 10-4-19 19:59 發表
「鞋」 即係拖地濕水時無光面咁冼!!! 如果有小朋友係會比較安全d!! 同埋仿真度高d, 因木紋本身係有質感的, 所以會鞋手!! 但打理方法一樣係咁easy!!
我有3個小朋友, 但間屋向海潮濕,cf話鋪唔到木地板, 無缝更加博唔過 ...


禁止訪問

積分: 3611


4#
發表於 10-4-20 03:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo