爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


1#
發表於 05-4-9 00:29 |只看該作者

男人睇長今

唔知有無爹地好似我咁晚晚追呢睇呢??我都好少追的女人戲(韓劇)不過依套真係幾好睇


男爵府

積分: 6259


2#
發表於 05-4-9 08:22 |只看該作者

Re: 男人睇長今

我細佬都鐘意睇呀.
該用戶已被刪除

3#
發表於 05-4-9 08:52 |只看該作者

Re: 男人睇長今

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 418


4#
發表於 05-4-9 12:50 |只看該作者

Re: 男人睇長今

我們在澳門都長今熱。
我公司男生仲經常以此劇為話題。

開口常笑笑古今可笑之人 大肚能容容天下難容之人 開口常笑笑古今可笑之事 積極進取,遊戲人生!


男爵府

積分: 9006


5#
發表於 05-4-9 17:49 |只看該作者

Re: 男人睇長今

My husband also like it very much.


別墅

積分: 955


6#
發表於 05-4-10 00:44 |只看該作者

Re: 男人睇長今

好的劇集係人都鍾意睇, 跟男人或女人又有何關係呢? 我一早已經煲完DVD啦!! 何況仲有咁多靚明星
知足知不足, 有為有不為


男爵府

積分: 5227


7#
發表於 05-4-10 01:02 |只看該作者

Re: 男人睇長今

我老公都好鍾意睇大長今哦~~


大宅

積分: 4341


8#
發表於 05-4-10 01:26 |只看該作者

Re: 男人睇長今

我乜電視都唔睇
只睇長今


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


9#
發表於 05-4-10 01:30 |只看該作者

Re: 男人睇長今

Long 寫道:
我乜電視都唔睇
只睇長今


me too....其他的劇集千篇一律, 太無聊


別墅

積分: 955


10#
發表於 05-4-10 01:36 |只看該作者

Re: 男人睇長今

btw, RT, 你個仔個樣好enjoy wor
知足知不足, 有為有不為


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


11#
發表於 05-4-10 01:51 |只看該作者

Re: 男人睇長今

E~呢度得我一個無睇過乜滯!

快閃!


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


12#
發表於 05-4-10 17:39 |只看該作者

Re: 男人睇長今

C-PA 寫道:
btw, RT, 你個仔個樣好enjoy wor


C-PA, 0個個唔係我個仔,係個朋友send e-mail比我, 我見到得意先整上去....我個仔成10歲大lu, 邊有咁得意呀, 重激氣到死添


複式洋房

積分: 265


13#
發表於 05-4-11 13:56 |只看該作者

Re: 男人睇長今

工作、進修忙碌!睇大長今才成為子我家的親子節目!三代同堂一齊追戲情!

最難得的是仔仔,在播大長今時,會乖乖地,坐定定來看大長今。我當然會把他一抱入懷,親親孩子吧!


複式洋房

積分: 268


14#
發表於 05-4-11 14:11 |只看該作者

Re: 男人睇長今

me too... 我都好鍾意睇

囝囝,囝囝,我有兩個囝囝。


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


15#
發表於 05-4-11 14:14 |只看該作者

Re: 男人睇長今

Paul_Sir 寫道:
工作、進修忙碌!睇大長今才成為子我家的親子節目!三代同堂一齊追戲情!

最難得的是仔仔,在播大長今時,會乖乖地,坐定定來看大長今。我當然會把他一抱入懷,親親孩子吧!


我亦係一樣, 重順便可以教一教亞仔,長今堅強不屈既態度


別墅

積分: 955


16#
發表於 05-4-11 15:45 |只看該作者

Re: 男人睇長今

的確, 長今係一套好好嘅教材 (both for 大人and細路).

RT 寫道:
[quote]
Paul_Sir 寫道:
工作、進修忙碌!睇大長今才成為子我家的親子節目!三代同堂一齊追戲情!

最難得的是仔仔,在播大長今時,會乖乖地,坐定定來看大長今。我當然會把他一抱入懷,親親孩子吧!


我亦係一樣, 重順便可以教一教亞仔,長今堅強不屈既態度[/quote]
知足知不足, 有為有不為


複式洋房

積分: 228


17#
發表於 05-4-11 21:35 |只看該作者

Re: 男人睇長今

me too....其他的劇集千篇一律, 太無聊


me 3

不過,信菲同亞烈都好正...
悟空問路頭一請 懷抱嬰兒肘頂山


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


18#
發表於 05-4-11 23:41 |只看該作者

Re: 男人睇長今

琛爸 寫道:
[quote]me too....其他的劇集千篇一律, 太無聊


me 3

不過,信菲同亞烈都好正... [/quote]

but你有無見過亞烈整容前個樣ah....相信你會好失望 :-(


別墅

積分: 522


19#
發表於 05-4-12 12:58 |只看該作者

Re: 男人睇長今

我晚晚同老公爭電視, 我不看長今他要看 昨晚將電視分開一半長今, 一半MONK
[size=x-small]長今


複式洋房

積分: 150


20#
發表於 05-4-12 13:05 |只看該作者

Re: 男人睇長今

"but你有無見過亞烈整容前個樣ah....相信你會好失望 "

有冇相睇呀?
[img align=left]D:\My Documents\My Picture\builda[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo