美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39896

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


1#
發表於 10-4-23 09:38 |只看該作者
請問有無人用過萬寧嗰隻染髮泡泡, 好唔好用 ?


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


2#
發表於 10-4-23 09:52 |只看該作者
我用過,好好用+好易用,有齊晒手套... 你當好似平日洗頭咁卒卒下就攪掂 BUT 一路染smell 到D 味都幾"攻"鼻下。


等待驗證會員

積分: 499


3#
發表於 10-4-23 13:09 |只看該作者
佢一出我就試...3星期到就甩色...上得唔實...


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


4#
發表於 10-4-23 13:27 |只看該作者
原帖由 ladykaka1016 於 10-4-23 13:09 發表
佢一出我就試...3星期到就甩色...上得唔實...


咁堅?? 但我keep 到ok 耐喎... 我每次都係等D 黑色出到咁上下,太礙眼先又再自己染。


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-4-23 14:02 |只看該作者
i used 4 times
but my hair is getting dryer and dryer


子爵府

積分: 10020


6#
發表於 10-4-23 14:14 |只看該作者
我都keep左好耐wor,我由9月染到依家都未再染第2次!


原帖由 小慧 於 10-4-23 13:27 發表


咁堅?? 但我keep 到ok 耐喎... 我每次都係等D 黑色出到咁上下,太礙眼先又再自己染。


禁止訪問

積分: 239


7#
發表於 10-4-23 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


8#
發表於 10-4-25 14:33 |只看該作者
昨天用過,個色淺過盒上面果個色.仲有,我頭髮好多,覺得分量唔係好夠.我諗一般人ok既


男爵府

積分: 7190


9#
發表於 10-4-26 09:28 |只看該作者
我是路過搭咀,請問你地用過邊隻染髮劑好用,我用過露x濃,覺得之後頭髮變得好乾

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo