爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 138


1#
發表於 05-4-19 13:57 |只看該作者

可否如此?

sorry,闯到男人地方,好彩不系男厕, 想问各位型爸爸是否知道以下问题,我有个朋友刚来香港,问我:
如果在香港买靓车,上完香港牌后,在香港行驶几年后,可否开返大陆,上大陆牌但不使交其他税?(听讲大陆的车税好贵哦)朋友系持大陆护照到香港的工作签证,工作完后需返大陆。看到香港车可以好平价买到又物有所值,所以他想系香港买车,以后开返大陆。如果有知道,请帮忙,多谢。
:lol:


大宅

積分: 1845


2#
發表於 05-4-20 00:10 |只看該作者

Re: 可否如此?

1. 打稅, 都要有批文先打得稅.
2. 香港右呔, 大陸左呔??


複式洋房

積分: 138


3#
發表於 05-4-20 14:34 |只看該作者

Re: 可否如此?

你好,HOLIDAY,
即系可以定系不可以 呢?我觉得好似左右方向 盘不系大问题呱。什么批文?我朋友需要去拿批文 吗? 不系好明白。我朋友系想系香港工作的年 间买部车,跟著到 时间返去大陆就当私人车开返去,以后在大陆用。求教求教。


大宅

積分: 1845


4#
發表於 05-4-20 15:31 |只看該作者

Re: 可否如此?

現時香港買車是不能開往大陸,一定要申請及有批文. 我只知港人投資國內開廠要到一定的$$$$, 先有資格申請, 或一定要比稅另加批文.
中國大陸於海關方面, 做得相當成功, 一般人都不容易瞞稅. 就算比你偷運到入去, 你都上唔到"牌".

有聽聞話草擬以後可以取"臨時牌"上大陸.當然要比$$, 但仍未實施.



侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


5#
發表於 05-4-20 22:00 |只看該作者

Re: 可否如此?

右呔車係唔可以係大陸用架, 其次拿中港牌唔係話有錢就得, 要係香港人係大陸開廠, 有投資先得,唔係咁易申請.
奉勸你朋友都係唔好諗咁多,如果有呢的漏洞, 香港人或者大陸人一早已經做左啦, 唔使等....


大宅

積分: 1845


6#
發表於 05-4-21 10:36 |只看該作者

Re: 可否如此?

奉勸你朋友都係唔好諗咁多,如果有呢的漏洞, 香港人或者大陸人一早已經做左啦,


Agree


複式洋房

積分: 138


7#
發表於 05-4-21 17:35 |只看該作者

Re: 可否如此?

明白晒啦。好,我同朋友 讲啦,他肯定好失望。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo