家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止發言

積分: 1538

好媽媽勳章


1#
發表於 10-4-12 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24052


2#
發表於 10-4-12 14:43 |只看該作者
我用hitachi. 尋日勁濕, 全個廳地下濕立立. 關哂d窗, 開9個字, 爽哂!


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


3#
發表於 10-4-12 15:33 |只看該作者
我都係用日立,不過斷哂貨啦
想買都無
個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


禁止訪問

積分: 3611


4#
發表於 10-4-14 01:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 21


5#
發表於 10-4-14 18:30 |只看該作者
Mitsubishi 26L


禁止訪問

積分: 4430


6#
發表於 10-4-14 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73358


7#
發表於 10-4-14 23:26 |只看該作者
原帖由 garyckm2029 於 10-4-14 18:30 發表
Mitsubishi 26L


i vote for Mitsubishi


複式洋房

積分: 141


8#
發表於 10-4-20 01:01 |只看該作者
Mitsubishi都冇晒貨,話要到六月先至有貨..
Man :-)


大宅

積分: 1515


9#
發表於 10-4-20 02:57 |只看該作者
原帖由 kelliekellie 於 10-4-12 14:28 發表
本人屋企超紙級潮濕,想問吓邊款抽濕機較好用,各用家不妨比d意見,thx a lot~


日立,開一陣就爽晒而且抽濕速度快。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo