立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 32721
大宅
積分: 2988
原帖由 雨晴B 於 10-4-22 00:37 發表 我仔仔8個月大喇, 但係佢仲未出牙仔wor, 有冇bb都係咁呢?
子爵府
積分: 13006
積分: 13105
水晶宮
積分: 65679
原帖由 chunyatmama 於 10-4-22 09:49 發表 雨睛, Erica, 你地唔倦既,咁夜仲開post 出遲d唔怕架,大仔當年8个月出2隻牙,到成10个月再出2隻......之後約1歲就係咁出牙 遲出冇咁易咬親呀!
原帖由 babyhowie 於 10-4-22 09:58 發表 愈遲出牙愈"come"用呀! 我兩個仔女都過左一歲先出牙, 所以佢地大個都好遲先開始換恆齒! 亞仔七歲先甩第一隻乳齒, 大女12歲都仲未換晒恆齒! 始終換左恆齒就一世架喇! 所以愈遲換愈著數! ...
積分: 12823
原帖由 jelly-pudding 於 10-4-22 10:01 發表 我朋友個女已經1 year old 都未出牙仔. 另外有個朋友個女9個月都未有.
積分: 3364
原帖由 erica615 於 10-4-22 10:05 發表 我見到軒軒有牙仔喇, 笑起上黎個口有d牙仔得意好多
男爵府
積分: 8253
原帖由 viwa29 於 10-4-22 11:33 發表 我bb都未有...啱啱8個月零幾日....
積分: 3973
複式洋房
積分: 482
積分: 1210
原帖由 雨晴B 於 22/4/2010 12:37 AM 發表 我仔仔8個月大喇, 但係佢仲未出牙仔wor, 有冇bb都係咁呢?
別墅
積分: 960
積分: 6405
積分: 5761
積分: 10041
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy