懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4866


1#
發表於 10-4-20 14:57 |只看該作者
請問有無媽咪試過搵陪月煲薑醋?
我而家未生, 我個陪月話上黎我地屋企煲,佢收人工$250 我地預備好晒d材料, 批埋薑皮. 請問咁合唔合理?


大宅

積分: 1188


2#
發表於 10-4-20 17:39 |只看該作者
不合理law.
我個陪月幫我煲埋.
但我地買八珍甜醋薑, d薑已經煲好, 只係自己加豬手同蛋, 3日就ok la!


大宅

積分: 1737


3#
發表於 10-4-20 17:54 |只看該作者
原帖由 mayling924 於 10-4-20 17:39 發表
不合理law.
我個陪月幫我煲埋.
但我地買八珍甜醋薑, d薑已經煲好, 只係自己加豬手同蛋, 3日就ok la!



但我問過我個陪月, 佢話醋同薑就我地買, 佢都要上黎一日批薑皮同埋煲, 叫我封返封利是比佢就OK, 我仲諗緊應該封幾錢.

咁如果佢係要上黎一日既, $250都好合理丫, 唔係咩?


禁止發言

積分: 17


4#
發表於 10-4-20 18:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4866


5#
發表於 10-4-20 18:45 |只看該作者
但佢就唔洗批薑皮, 叫我訂埋八珍批好果d比佢煲, 我諗佢咪只係上黎放d野入去同睇下火, 所以我未覺得唔知係咪正常, 想問下大家? 如果佢批埋薑皮, 我都覺$250係合理.

原帖由 joanne2010 於 10-4-20 17:54 發表



但我問過我個陪月, 佢話醋同薑就我地買, 佢都要上黎一日批薑皮同埋煲, 叫我封返封利是比佢就OK, 我仲諗緊應該封幾錢.

咁如果佢係要上黎一日既, $250都好合理丫, 唔係咩? ...


複式洋房

積分: 154


6#
發表於 10-4-20 23:13 |只看該作者
應該個陪月到來連批皮同煲,你們買和醋,但500元就平咗D


大宅

積分: 1737


7#
發表於 10-4-21 00:09 |只看該作者
原帖由 clt_linda 於 10-4-20 18:45 發表
但佢就唔洗批薑皮, 叫我訂埋八珍批好果d比佢煲, 我諗佢咪只係上黎放d野入去同睇下火, 所以我未覺得唔知係咪正常, 想問下大家? 如果佢批埋薑皮, 我都覺$250係合理.

...



如果你咁講...咁你自己掉D野落去煲咪得囉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo