樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5396


1#
發表於 10-5-13 13:42 |只看該作者
銀行要唔要公司寫薪金明?
有捨必有得 有得必有失


公爵府

積分: 29607

親子王國15週年勳章


2#
發表於 10-5-13 13:50 |只看該作者
有稅單, Bank A/C transction (Auto-pay)就OK, 唔使公司寫薪金證明

原帖由 WinChi 於 10-5-13 13:42 發表
銀行要唔要公司寫薪金明?


禁止訪問

積分: 7595

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-5-13 14:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6591


4#
發表於 10-5-13 16:22 |只看該作者
唔駛俾公司知, 其實你每個月都會有payroll slip架啦, 俾嗰張銀行咪得囉


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


5#
發表於 10-5-13 17:51 |只看該作者
米係 唔晒比公司知ke 你有salary slip / bank statement米得, 佢又係幫你供, 做咩要比佢知
原帖由 orange_yyk 於 10-5-13 16:22 發表
唔駛俾公司知, 其實你每個月都會有payroll slip架啦, 俾嗰張銀行咪得囉


大宅

積分: 1050


6#
發表於 10-5-13 17:52 |只看該作者
我都剛買了樓. 唔使比公司知, 按銀行的只要有稅單, 3個月出糧証明就得. 借7成一星期就OK.

原帖由 WinChi 於 10-5-13 13:42 發表
銀行要唔要公司寫薪金明?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo