在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 194


1#
發表於 10-4-21 13:56 |只看該作者
我個仔自從2歲半開始發作, 現在2歲8個月, 極黐身(我都覺ok的), 但近日唔肯沖涼, 唔肯刷牙, 有時唔肯著鞋...攪到日喊夜喊....點算 , 有無好涼方??
heidi


別墅

積分: 891


2#
發表於 10-4-21 16:38 |只看該作者
作為一個過來人:Trouble2是必經的階段~因為這時他們要showoff自己的自主權~同埋,佢地唔明點解要做,仲要日日做~~ 這個時候,你要想想辦法及有什麼新意,令佢想做~

例如:我的囝囝有一段時間,不肯去沖涼~初時用逼,後來用糖哄,跟住用水上玩具,跟住用講數/說教令佢明白為何要沖涼,最後帶他去買一些他喜歡的沖涼用具,令佢覺得沖涼是一種樂趣~~

作為一個過來人:Trouble2的階段是令人回味,諗到點樣去解決都幾開心理!
我的囝囝到了Trouble3!!總是要我勞氣,唉,真懷念Trouble2的日子


珍珠宮

積分: 49916


3#
發表於 10-4-21 23:18 |只看該作者
我個仔23個月已經出現這些情形,不過唔嚴重,而家差幾天2yrs. D trouble出晒黎,而家都要想辦法對付.happycandy的意見都幾好.唔可以同佢硬碰.兩敗俱傷.我而家都試緊轉移佢嘅注意,唔好係一件事上一直唔放.否則會鬥得更利害.今晚佢就連飯都話唔食.我就比佢唔食.不過會比其他佢真係想食嘅嘢,e.g. apple


大宅

積分: 1607


4#
發表於 10-4-21 23:23 |只看該作者

回覆 2# happycandy 的文章

happycandy請問咩叫Trouble2Trouble3呢


別墅

積分: 891


5#
發表於 10-4-22 00:22 |只看該作者
Trouble2是showoff自主權!自己話晒事,食自己想食,做自己想做!! 解決方法:令佢有錯覺自己係到話晒事
Trouble3是挑戰自己及父母的極限!唔危險(or好事)唔去做,危險(or 唔好事)偏要去做,你不停講叫佢做/唔做,佢都當你冇到!你以為佢要話晒事,明明佢真的好鍾意,佢偏偏都唔去做/要!!其實,佢只想同我勞氣!! 解決方法:搵緊...


大宅

積分: 1607


6#
發表於 10-4-22 11:41 |只看該作者

回覆 1# happycandy 的文章

呵呵呵..如果你揾倒的話,,記得講我知,(^^),,


大宅

積分: 2664


7#
發表於 10-4-22 22:39 |只看該作者
我個仔都開始有時唔肯沖涼..
同埋不嬲都唔肯刷牙..依家28個月
幾時會到trouble3呀..好驚


別墅

積分: 891


8#
發表於 10-4-22 23:27 |只看該作者
今天我參加一個講座,剛好提及:[3-6歲的發脾氣問題]...
小朋友在發脾氣,除了抒發情緒,還會觀察我們這些大人如何去解決,從中學習~~(吓,EQ,這叫我心知肚明...我EQ一般....)
例如:小朋友跌倒,你反應會點?嚇倒?痛哭?鎮靜?觀察?會說:[地下唔好,令你跌,打佢打佢?]?? 或說:[有冇事?自己能否起身?]?等佢起身,你會否安撫他?會否做一些令他有安全感的事/說話??

心想,自己EQ一般...Trouble 3 is quite trouble for me!
Sorry, 扯開話題!
各位媽咪,加油!!!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 10-4-24 06:08 |只看該作者
我個仔都係trouble 2 呀. 我叫佢就唔聽, 但我老公一叫就聽.

有時我同個仔沖涼, 我會等我老公返黎, 至多佢企響個廁所度睇住我幫阿仔沖, 咁易控制好多.


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 10-4-24 17:34 |只看該作者
個個都會有架??我仔好似未出現咁.....


別墅

積分: 582


11#
發表於 10-4-24 22:06 |只看該作者
我個兒甥女都係咁,成日無啦啦喊,lur 地,有時喊到癲左咁,依家仲晚晚半夜醒喊,我妹都謝晒皮


民房

積分: 64


12#
發表於 10-4-30 22:18 |只看該作者
聽了講座,還有什麼可以教下我地呢?
有時真係好傷腦筋...thank you
原帖由 happycandy 於 10-4-22 23:27 發表
今天我參加一個講座,剛好提及:[3-6歲的發脾氣問題]...
小朋友在發脾氣,除了抒發情緒,還會觀察我們這些大人如何去解決,從中學習~~(吓,EQ,這叫我心知肚明...我EQ一般....)
例如:小朋友跌倒,你反應會點?嚇倒?痛哭?鎮靜? ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo