論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1295


1#
發表於 10-5-10 11:37 |只看該作者
打算安裝監視器在主人房(bb跟我地睡), 廳, 廚房, 但係可否裝在工人房呢? 會否被說侵犯私隠?


複式洋房

積分: 466


2#
發表於 10-5-10 11:50 |只看該作者
不應該這樣做 ! 如果沒有可信任的餘地,倒不如.....
目的是甚麼呢?怕她在私人空間吸煙?有陌生男人?怕與男主人...?怕她帶BB入內虐待?那是她私人隱蔽的空間,我們不能佔據或控制一個工人的全部。


伯爵府

積分: 15536


3#
發表於 10-5-10 12:01 |只看該作者
原帖由 susi2009 於 10-5-10 11:37 發表
打算安裝監視器在主人房(bb跟我地睡), 廳, 廚房, 但係可否裝在工人房呢? 會否被說侵犯私隠?


工人係要玩野,做衰野,你個cam一定唔會影得到果d位。

如果bb唔係同工人同房,個人認為無必要裝cam在工人房, 就算有bb在房,cam要裝唔郁得果種,只影住bb床的就okay。 (我當年用momsee, 只可在室內地方收signal, 唔似其他cam可以上網睇, 咁工人就明其實我裝cam對住bb係怕晚上關門瞓後, bb反瞓, 在家至會睇到, 唔係有心睇工人)

用人勿疑, 一個正常人, 就算唔怕俾你睇, 都總想休息時間有自己的空間, 唔係做d乜野, 但都唔想俾人隨時睇左都唔知, 果種心理壓力好大的. 更何況, 得工人在房都裝cam, 好易lai野惹法律責任。


男爵府

積分: 5575


4#
發表於 10-5-10 12:01 |只看該作者
原帖由 susi2009 於 10-5-10 11:37 發表
打算安裝監視器在主人房(bb跟我地睡), 廳, 廚房, 但係可否裝在工人房呢? 會否被說侵犯私隠?


最好"不要".

工人會感覺"她是犯人", 她的一舉一動都受妳監控住. 妳可以叫她不要關門, 在她床上掛上布簾, 方便她睡覺. 給她些少自由, 大家都會舒服些.


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-5-10 13:05 |只看該作者
原帖由 susi2009 於 10-5-10 11:37 發表
打算安裝監視器在主人房(bb跟我地睡), 廳, 廚房, 但係可否裝在工人房呢? 會否被說侵犯私隠?


當然唔可以啦, 仲侵犯咗佢既私隱添.....

你裝cam要通知佢, 裝咗係邊樹, 佢間房同厠所都唔裝得...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo