論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1848

好媽媽勳章


1#
發表於 10-5-2 23:24 |只看該作者
我工人話做埋5月份唔做, 手續上我要做d乜?


男爵府

積分: 9355


2#
發表於 10-5-5 08:34 |只看該作者
通知入境處 及 自己小心啲財物lor

原帖由 stepxstep 於 10-5-2 23:24 發表
我工人話做埋5月份唔做, 手續上我要做d乜?


伯爵府

積分: 15536


3#
發表於 10-5-5 09:16 |只看該作者
原帖由 stepxstep 於 10-5-2 23:24 發表
我工人話做埋5月份唔做, 手續上我要做d乜?


instead of verbal notice, ask her to give you resign letter.


男爵府

積分: 5958


4#
發表於 10-5-5 09:39 |只看該作者
叫佢比resign letter 你作實
then 你通知 immigration dept
計清楚 salary, ait ticket, AL
air ticket 如果以$$代替, 最好搵air line d價$$做 supporting
搵第三者見証佢簽收


民房

積分: 25


5#
發表於 10-5-10 10:20 |只看該作者
我個昨晚話有了, 10月才走. 我可以點做. 10月時個肚已八個月大了. 我今早叫她先給張resignation letter我及醫生證明. 我可否叫她早點走? 求救唔該.

原帖由 stepxstep 於 10-5-2 23:24 發表
我工人話做埋5月份唔做, 手續上我要做d乜?


伯爵府

積分: 15536


6#
發表於 10-5-10 11:27 |只看該作者
原帖由 alilu 於 10-5-10 10:20 發表
我個昨晚話有了, 10月才走. 我可以點做. 10月時個肚已八個月大了. 我今早叫她先給張resignation letter我及醫生證明. 我可否叫她早點走? 求救唔該.


resignation letter照要求佢俾, 醫生証明.

如果你要求佢早走, 而工人唔肯, 都要補錢俾佢.


珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 10-5-10 11:28 |只看該作者
做乜鬼 ~ 而家d工人咁巴閉?!!

我個都話唔做 ~ 佢話手痛,要返屋企休養一個月,先再做,佢話呢一個月要日日massage, 唔掂得水,如唔係就唔會好喎,所以resign 真係吹脹左!!

又要買6合彩 ~ 搵工人!

好在,佢話肯等我新工人黎先走,不過希望佢口對心,講得出做得到,我仲未收佢張resign letter。


民房

積分: 25


8#
發表於 10-5-10 14:46 |只看該作者
咁要補幾多個月? 她話想十月先走, 計到十月嗎? 好容呀?

原帖由 mylulu007 於 10-5-10 11:27 發表
resignation letter照要求佢俾, 醫生証明.

如果你要求佢早走, 而工人唔肯, 都要補錢俾佢.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo