跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


1#
發表於 10-5-11 13:10 |只看該作者
而家天氣開始熱, 夜晚會開冷氣比阿B瞓覺, 你地會比長袖衫定短袖衫佢著呢?

我會比長袖衫, 但我見佢有時都會"標"晒汗......mouth:


伯爵府

積分: 16357


2#
發表於 10-5-11 14:20 |只看該作者
my BB 著短袖body, 瞓覺會加長袖外套+長褲. 因為佢唔鍾意蓋披.

因為佢仍然慣咗飲完奶瞓覺, 所以成日都會成頭汗(係冷氣房). 但係我都唔敢同佢除外套(雖然佢好想除), 因為佢試過流好耐鼻水.


珍珠宮

積分: 41839


3#
發表於 10-5-11 14:40 |只看該作者
短袖衫, 短褲
冷氣唔開咁凍
遲d熱d先開凍d, 到時先加厚張被同埋著長袖


大宅

積分: 2571


4#
發表於 10-5-11 14:42 |只看該作者
我會比佢著長袖衫,不過就會厚少少,因為佢訓親覺教會踢走張披。
但係如果件睡衣薄身,就會同佢加個睡袋,但係就唔會包腳,因為佢唔鍾意!


複式洋房

積分: 433


5#
發表於 10-5-11 17:41 |只看該作者
著有短袖有短褲的連身衫,冷氣開好少,只係唔熱,因佢一定踢被....


洋房

積分: 71


6#
發表於 10-5-11 22:39 |只看該作者
著短衫短褲, 但冷氣只開23度, 唔會太凍傷


男爵府

積分: 5873


7#
發表於 10-5-12 09:12 |只看該作者
無開冷氣, 開風扇唔會對住bb吹, 佢就短衫短褲肚仔盍好薄的被.

盡可能我都唔想開冷氣, 我覺得空氣無咁好呀!

如果開再熱啲開冷氣, 我就會幫佢著長衫加睡袋...


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 10-5-12 12:36 |只看該作者
平時就著背心/短袖夾衣,再搵條大毛巾蓋住佢個身,但係一定會露佢對小腿以下出黎,因為如果對腳有被蓋住晒佢就會踢走張被,如果開冷氣就會著件薄褸,下身再蓋被,阿女好反訓,成日碌來碌去,所以買左個被袋俾佢都冇用過,開冷氣唯有幫佢著薄長袖衫褲囉。


大宅

積分: 1524


9#
發表於 10-5-13 17:20 |只看該作者
我就幫阿仔著薄衫同薄褲, 但佢又成日踢被, 所以有時我又驚佢唔多夠, 但再著厚D又怕佢成身汗, 真係唔知點好咁, 妳地有無呢D情況呀.....


大宅

積分: 3314

2018復活節勳章 好媽媽勳章


10#
發表於 10-5-14 09:55 |只看該作者
我會開風扇著短衫/薄長衫 + 薄長褲, 遲d 開冷氣長衫長褲.
佢都成日踢被仲會瞓到周圍碌, 早幾日開過一次冷氣,個晚佢無周圍碌, 瞓得好定 , 我估佢好舒服~


原帖由 BB13 於 13/5/2010 17:20 發表
我就幫阿仔著薄衫同薄褲, 但佢又成日踢被, 所以有時我又驚佢唔多夠, 但再著厚D又怕佢成身汗, 真係唔知點好咁, 妳地有無呢D情況呀.....


大宅

積分: 1277


11#
發表於 10-5-14 15:07 |只看該作者
放冷氣,著兩件長衫+一件背心衫,長褲.
因為囡囡成日踢走d被,所以要著多少少衫.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo