婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 94


1#
發表於 05-5-5 23:50 |只看該作者

子宮內膜位

請問有冇人知子宮內膜異位是什麼情況,是否可以透過懷孕醫好,或有其忚方法,需要做手術割除嗎?


子爵府

積分: 11158

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 05-5-5 23:53 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

有子宮內膜異位, 懷孕機會會比人低, 不過生完bb就會好番.
至於手術, 係要睇情況, 好似做完都會番發.


大宅

積分: 1917


3#
發表於 05-5-6 02:18 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

小企鵝,

子宮內膜異位
即是子宮內組織生長(走出)子宮外
它不會影響懷孕機會

一般情況下
於生育後會痊癒
至於不想病情惡化
可復用避孕藥

小企鵝 寫道:
請問有冇人知子宮內膜異位是什麼情況,是否可以透過懷孕醫好,或有其忚方法,需要做手術割除嗎?


民房

積分: 94


4#
發表於 05-5-7 00:17 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

莎朗:
請問服食避孕藥是否可以醫治好而令該瘤消除,或只是暫時性呢?另外懷孕後真的會痊癒嗎,期間會有影響嗎?仲有冇媽咪可以俾d意見呢, thanks.


大宅

積分: 1905


5#
發表於 05-5-13 15:38 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

有子宮內膜異位, 懷孕機會會比人低, 不過生完bb就會好番.
至於手術, 係要睇情況, 好似做完都會番發.



I 生完bb好番, but after 1 yr I 番發 again!!!!!!
"至於手術, 係要睇情況, 好似做完都會番發." It is right!! My friend also 番發!

:-(
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid61/p90919818bb64d2ae2ef08dce92c2382f/fc2fbe40.gif[/img][img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid61/p0b6899a2912023c8c8a95a03e2a5a9a7/fc2910f6.gif[/img]


民房

積分: 94


6#
發表於 05-5-13 17:13 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

bbhelen:
樣樣都會番發, 可唔可以唔理佢呀?


大宅

積分: 1905


7#
發表於 05-5-14 09:29 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

dear



Go to body check every year (eat 避孕藥 to control the size) !! IF the size is bigger than 5 cm must go to do 手術!!!
:-(
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid61/p90919818bb64d2ae2ef08dce92c2382f/fc2fbe40.gif[/img][img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid61/p0b6899a2912023c8c8a95a03e2a5a9a7/fc2910f6.gif[/img]


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


8#
發表於 05-5-14 13:09 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

if not eat 避孕藥, then what happen gar???

I have little bit of this case, the doctor asked me to take 避孕藥 or not, but i refused ar!!!

So worry about this .


複式洋房

積分: 469


9#
發表於 05-5-14 16:49 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

小企鵝:我係pennyLee呀!我尋日去見完Doctor,佢話我右邊亦有子宮內膜移位,若做完手術後想幫我打支停經針停半年,對移位既問題會有改善,之前有幾位病人試過都有改善。


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


10#
發表於 05-5-14 20:48 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

Anyone hear about "Enantone" 安怡泰",
today I go to the specialist doctor again,
and find a leaflet about it, it is a kind of 注射治療 of 子宮內膜移位, I want to know the detail of it, is anyone know about it, and I have found the link of it, but in japanese.

http://www.takeda.com/pharm/jap/seikatu/sns/index.html


大宅

積分: 1610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 05-5-14 23:40 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

我都有聽過..好似係連續打6針(每個月一針), 大約$2000-$3000一針(視醫生收費), 就會ok啦!


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


12#
發表於 05-5-14 23:44 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

咁貴gar!! 政府有無架???

TKS SO MUCH!!


大宅

積分: 1610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 05-5-14 23:47 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

我估咁貴政府就不會用啦, 政府一定叫開刀 :cry:


複式洋房

積分: 469


14#
發表於 05-5-15 00:52 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

唔係喎!我係政府醫院到做唔洗比錢架。


大宅

積分: 1610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 05-5-15 00:57 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

pennylee,
妳意思係在政府醫院打針定手術, 其實兩樣都不用比錢, 不過打針的話成本就高o左, 妳是不是試過打針, 打針ok嗎?


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


16#
發表於 05-5-15 11:05 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

我只係咁啱知道有打針d個醫法,想知若我排政府街証,再轉專科,可唔可以用打針d個醫法,同收費如何.
剛開始發現"子宮內膜位",睇左私家專科,比$時,肉都赤埋. $1100 (consultant fee + medicine + ultrasonic + 抺片)
如果可以而又需要長期醫,我想睇政府!!!!


大宅

積分: 1610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 05-5-15 11:17 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

政府就好睇每個醫生做法~~


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


18#
發表於 05-5-15 11:22 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

tsunma,

你是否醫好了??
怎樣醫呢, d 幾日心情好忐忑,但唔敢話比愛錫我既人知,我都好擔心!!!

christy


大宅

積分: 1610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 05-5-15 11:47 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

christytsui,
我無..只不是我妹夫o係o個間藥廠做, 所以我可以問到佢, 而我身邊都有朋友係咁, 其實都有好多女性有呢個問題, 咁妳個有幾大size呀, 如果唔係太大, 妳可以問問醫生打針既問題


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


20#
發表於 05-5-15 11:52 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

我都唔知size 幾大,只係照左 ultrasonic, 我應該有 d "子宮內膜位".

唔該晒你呀!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo